Iemand ervaring met Malta?

We hebben geboekt! Eind september gaan we naar het hotel RIU Seabank in Mellieha, Malta. Maar nu is het voor ons de eerste keer malta en wilden we graag wat reacties en ervaringen van anderen horen hoe ze malta vonden en de plaatsen eromheen. En wat voor leuke excursies kun je daar doen?alvast bedankt!

Hoi,

Ben 3 jaar geleden in Malta geweest voor een talencursus. Was echt een heel mooi eiland. Heb er helaas maar weinig van gezien.

Wat je zeker moet doen is naar golden beach. Is een heel mooi strand met echt zand, zoals het moet zijn. In Malta heb je namelijk heel veel kiezelstrand. Het uitgaan is leuk in St. Julians. Je hebt hier heel veel barren en discotheken. Echt gaaf.

Verder kan ik je niet veel meer over Malta vertellen. Als je vragen hebt laat maar weten!

Groetjes Eline

Hallo

Ik ben vorig jaar ook voor een telencursus naar malta geweest. Vanuit de school organiseerde ze excursies. Zo ben ik naar de blue lagoon gegaan op het eiland comino. Ik vond het super gaaf om er geweest te zijn. Ook omdat er een aantal film op comino zijn gemaakt 'The Count of Monte Cristo ', en de blue lagoon is een kleine baai (war het druk kan zijn) en super helder water
Op het andere eiland gozo kon je met een gids en ene jeep het eiland verkennen. zelf ben ik met ene groep op eigen gelegenheid naar gozo gegaan. dat was makkelijk te doen en hebben we over nacht op eht strand (Ramala bay)Als je van avontuur houdt is het uiteraard de moeite waard. Ik ehb nog nooit zoveel sterren (waaronder vallende sterren, melkweg) gezien.
De steden:
St julians –> Erg touristisch, gezellig, veel jongeren, leuke en goed betaalde restaurantjes
Sliema –> Mooie kerken, redelijk leuk winkelcentrum
Valleta –> Centrum en markt zijn zeker de moeite waard om te bezoeken. verder mooie bezienswaardigheden zoals de haven.

Heel veel veel plezier

Ohja paradise bay en golden bay zijn moooie stranden