Maleisie November 2011 reisgenoot gezocht

Hola!

Ik ben Esmée, 22 jaar oud en ga 1 november 5 maanden backpacken in Azie.
Ik begin in Maleisie en zoek in november iemand om samen mee te reizen/stappen/lachen. Ik houd van avontuur, uitgaan, nieuwe mensen ontmoeten en natuur! Half december komt mijn vriend naar Thailand dus tegen die tijd nemen we weer afscheid, of misschien eerder als het niet klikt. Alléén reizen vind ik niet eng, juist leuk, maar zoek toch iemand in het begin van mijn reis om me wat meer op m’n gemak te voelen. Daarnaast is mijn motto (bah wat klinkt dit cliché;-) “Vrijheid Blijheid”, dus lekker je eigen gang gaan en doen waar je zelf zin in hebt.
Ben jij ook zo en in november in Maleisie te vinden? Let me know!

XX Esmée

Hee Esmée!
In November ben ik ook in Maleisie te vinden. Vertrek 24 oktober en ga 2 december weer terug, helaas heb ik niet zolang de tijd als jij;)
Ik ben 21 jaar, studeer in Nijmegen en kan in december pas instromen met mijn master, vandaar dat ik er even tussenuit ga.
Wie weet kunnen we een gedeelte samen reizen.
Groetjes, Puck

Hey Puck,

You just found a buddy haha:P
Lijkt me leuk om een gedeelte samen te reizen! heb je facebook ofzo, is wat makkelijker communiceren. Mij kan je vinden onder Esmée Nicole Hartsink.
Anyway…ik vlieg 1 november naar KL en ben tot begin december in Maleisie.
Jij al dingen uitgezocht wat je wilt zien?
Pff ik kan echt niet wachten om in dat tropische land te zijn:zon02:, zit momenteel bij de receptie bij T-mobile in Den Haag en iets saaiers kan je je niet voorstellen:mad:. Ga volgend jaar pas studeren!
Enne tips zijn altijd welkom natuurlijk!

XXX

btw, krijg vandaag pas een melding dat je dit stuurde :frowning: site klopt niet helemaal denk!