Samen op pad door Maleisie!?

Hallo medereizigers,

Ik ben een gezellige meid van 21, en toe aan een paar weekjes vakantie. Eind januari wil ik met Shoestring naar Maleisie voor 16 dagen. Een prachtige reis die alles combineert: natuurparken, regenwoud, maar ook cultuur, zon, zee en strand! En gelukkig ook de vrijheid om zelf uitspatjes te ondernemen, je bent absoluut niet verplicht om bij de groep te blijven. Het lijkt me een geweldige reis! Helaas hebben nog maar weinig mensen zich aangemeld voor eind januari, dus ik hoop hier iemand te vinden die er even lekkr twee weekjes tussenuit wil, en het prachtige Maleisie verder wil ontdekken. Wie weet kunnen we dan samen verder op pad in Maleisie!

Ik hoop iets te horen!

Groetjes, lisette

PS: kijk op www.shoestring.nl, onder Azie, 16 daagse reis naar Maleisie. Hier vindt je alle informatie en het programma.

Ej liesje:)
Ik ben Anniek, ook 21 jaar en mijn ouders gaan vanaf 16 januari in Maleisie Kuala Lumpur wonen.
Ik ben er zelf ook al eens geweest en het is zo een onwijs mooi land! Omdat ik tot ong. 12 febr. vrij ben, zit ik er aan te denken met mijn ouders mee te gaan en daar dan lekker rond te gaan trekken. Genoeg te zien en te beleven daar!
Jou datum/duur en je leeftijd klinkt dus allemaal wel erg goed:)
Mijn enige punt is dat ik niet een shoestring reis zou willen maken, maar zelf op pad zou willen gaan en dan onder andere mijn duikbrevet willen halen.
Verder veel natuur/cultuur zien natuurlijk, maar ook af en toe lekker op de parelwitte stranden liggen:)

Nou, laat even weten of je er misschien voor open zou staan of niet!

Wil je meer over me weten kijk dan op (heel cliché, ik weet t, maar nu wel heel handig) op http://anniekm.hyves.nl

Hoop iets van je te horen!

groetjes anniek
[EMAIL=“m_anniek@hotmail.com”]m_anniek@hotmail.com