Ik vertrek over een maand voor zes maanden naar Senegal ivm onderzoek. Omdat mijn budget een beperkt is ben ik op zoek naar een tweedehands backpack en 176 malarone tabletten (mindere hoeveelheden mag ook). Wie kan mij helpen?
Groetjes,
Miranda
Bezuining alsjeblieft niet op medicijnen. Koop je ze niet via de officiele weg, dan weet je nooit waar ze vandaan komen en of ze nog wel bevatten wat de persoon die het je verkoopt zegt dat ze nog bevatten… Daarbij… Het is verboden medicijnen via internet te kopen. Zie hier.
Aan een backpack kan ik je helaas niet helpen, heb de mijne onlangs aan goede vrienden weg gegeven.
Succes.
Liefs,
Carolina
kk
Je hoeft het niet met me eens te zijn. Het is gewoon illegaal: medicijnen verkopen via internet is verboden. punt. einde verhaal.
Een originele sticker maakt daarbij niets uit. Jij kan er namelijk na aankoop nog van alles ingestopt hebben. Ik wil niet zeggen dat jij niet te vetrouwen bent, maar daar gaat het dus gewoon om. Je weet via internet niet van wie je het koopt en er kan dus wel ik weet niet wat mee gebeurd zijn.
Gewoon niet doen dus. Koop of verkoop nooit medicijnen online.
Liefs,
Carolina
wat veel mensen niet weten is dat je tegenwoordig met de simpelste aanvulling op je basispakket voor ziektekosten vaccinaties en malaria tabletten vergoed krijgt.(meestal met een max van 250 euro per jaar)
Dit was vroeger nooit zo. Vraag dus eerst even bij je verzekeraar. Want gratis is altijd beter ![]()
Hoi Edna,
Heb nog wel een rugtas te koop voor een klein prijsje. Heb hem eigenlijk nog als reserve, maar als jij er wat aan hebt vind ik het ook prima. Het is een grote groene legerkleurige tas, past erg veel in, wel een beetje oud. Echter wel geschikt voor mensen vanaf 1.60-1.65 ongeveer. Wat zou je er voor willen uitgeven?
Groetjes, wereldziener