Malaria pillen kopen, kosten in Paramaribo?

Hallo, ik ga in maart 2008 een rondreis maken in Suriname. Ik heb gehoord dat je de Malaria pillen Mararone beter in Suriname kan kopen. Dit zou goedkoper zijn dan in Nederland. Wie kan mij vertellen wat ze kosten en waar ik ze in Paramaribo kan kopen? En of ze inderdaad daar goedkoper zijn dan in Nederland???

Wel eens gelezen dat je ze bij een moderne apotheek in Paramaribo kan kopen, naam: Soma

Ik heb in Suriname een antibioticakuurtje voor maag (bedorven vis bij de bosnegers gegeten) gekocht bij de apotheek van het St. Vincentius en was het ongelofelijke bedrag van 6 SRD (€ 1,50) daarvoor kwijt. :wacko:

Tony 83 bedankt voor de tip over de malariapillen. Bedoel je met soma de naam van de apotheek in Paramaribo? vr.gr.boedha26

Soma is inderdaad de naam van de apotheek. Hun telefoonnummer is 00597-550644, telefoonnummer St.Vincentius 00597-471212

Tony 83 bedankt hoor. Klasse m.vr.gr. boedha26

Hallo Hieke86 bedankt voor je reactie. Ik weet inmiddels dat het om het middel Malarone gaat. Momenteel ben ik informatie aan het vragen hoeveel de pillen kosten in Spanje. Met vr.gr. Joop

Via mijn studie heb ik het advies gekregen om de pillen daar te halen. Het is daar stukken goedkoper dan hier. Er gaan vanuit mijn hogeschool elk jaar zon 80 studenten naar Suriname, dus ik neem aan dat zij er verstand van hebben en dat deze pillen vrijwel in elke apotheek verkrijgbaar zijn. Maar misschien kan iemand die daar zit er meer over vertellen?
Anders neem ik ze wel vanuit Nederland mee :S

Koop je pillen maar in Suriname die kosten iets goedkoper die haal je

haast in elke drogisterij.

Je haalt precies wat je nodig heb en kan je beter plannen, bijv als je een trip maakt hoeveel je nodig kan hebben.

Als je in Nl zit weet je nog niet welke tripjes je kan en wil maken.