Magnific ligt centraal gelegen direct aan het strand. De diverse uitgaansgelegenheden liggen op een paar minuten afstand. Magnific hotel beschikt over het mooiste zwembad van Gümbet. Ze hebben vorig jaar een nieuwe eetzaal gebouwd die eerlijk gezegd nog al tegenvalt, het is nog het meest te vergelijken met een glazen kas. Neemt niet weg dat dit een heerlijk hotel is om een vakantie in de door te brengen. Het eten is er goed en het personeel is erg vriendelijk. De kamers heb ik helaas nooit zelf gezien, ik heb er alleen maar positive dingen over gehoord dus neem aan dat ook dat wel goed zit!
ik heb zelf niet gelogeerd in dit hotel maar wel een week lang op het strand voor het hotel gelegen en mijn ervaring richt zich dan op wat ik ervan heb meegekregen vanuit die positie.
ik vond het eten schrikbarend duur en de ene sandwich a YTL 8,50 die ik bestelde was gewoon een klein broodje. Ook het drinken a YTL 3,50 is nog duurder dan in Barstreet.
Erg aardig strandpersoneel en leuke actie’s als happy-hour (2 drankjes voor de prijs van 1)
In juni ruim een week doorgebracht in Magnific. Alleen overnachten en ontbeten. Kamers eenvoudig en schoon. Prima ontbijt in de nieuwe ontbijtzaal met subliem uitzicht. Uiteraard kun je ook je ontbijt nuttigen op het aangrenzende terras: gewoon super! Beetje opdringerige bedrijfsleider die graag kaartjes wilde slijten voor de Turkse avond. We waren toen voor de derde keer in Turkije (in oktober gingen we nog een keer) en wilden vrienden opzoeken en niet de avond doorbrengen aan de bar bij het inderdaad schitterende zwembad.Gewoon een aanrader dus!!
Ik ben vorig jaar een week in dit hotel verbleven. Het heeft een geweldige ligging, direct aan het strand en binnen 2 min. sta je op barstreet.
De kamers zijn erg eenvoudig en klein.
Ze liggen in een soort parkje met bloemen en het heeft een geweldig zwembad.
Het ontbijt was prima en genoeg keus, maar de warme maaltijden waren niet lekker en aan de dure kant.
Ben er dit jaar alleen wezen eten, aangezien ze er een heel nieuw stuk hadden aangezet met een open keuken. Deze keer smaakte het wel lekker.