gumbet hotel magnific

Hoi vakantiegangers wij gaan in juli naar gumbet,wie kan ons iets leuks vertellen van het hotel magnific en leuke tips van de omgeving.
groetjes

hoi allemaal,

ik ga 7 oktober naar hotel magnific in gumbet :smiley: kan iemand mij iets over dit hotel vertellen??? :wink:

alle info is welkom over gumbet en het hotel enz

alvast bedankt :rolleyes:

groetjes nancy

hoi nansje

Wij zijn afgelopen zomer in magific geweest. Ik weet niet of je al geboekt hebt. Maar het is ons best tegengevallen het zwembad was heel mooi,alleen toch wel troebel, het personeel was aardig , de kamers waren ook aardig alleen de airco waren slecht en als je er iemand bij wilde halen gebeurde dat gewoon niet, het eten was slecht wein ig variaties de ene dag kip en de asmdere dag
kippesoep. Het ontbijt was elke dag hetzelfde. Je kan bij de balie polsbandjes krijgen en daar mee steeds drinken halen.NIET DOEN. Wij zijn helaas daardoor meer geld kwijtgeraakt dan we erop hebben gezet. We hebben deze klacht doorgegeven bij het reisburo en die zouden er inderdaad de klanten er op aanspreken om dit niet te doen.
Het is daar namelijk ook het p[robleem als je die hebt kunnen ze ineens geen engels meer.

En nachtrust heb je daar niet echt je zit tussen de disco die tot 7.00 smorgens doorgaan. Aan de ene kant de muziek van het zwembad en aan de ander kant de kherrie van de disco.
Voor jonge mensen is het heel leuk daar . Verder hebben wij best daar genoten alleen helaas zouden we de volgende keer echt een ander hotel nemen.

Ik hoop niet dat je hier echt van geschrokken bent misschien heb je r wat aan

succes wilma

ik ben net turug uit turkije (hotel Magnific Gumbet) 28-08-2005
het is echt een magnific hotel het zwembad is super en schoon
aan het strand (0,5 min. lopen) is het ook goed toeffen aleen als je het water in gaat heb je eerst een rand steenen liggen waar je over heen moet.
de kamers zijn goed maar simpel. met tv en 1 NL zender (bvd)(beste van nederland en vlaanderen) het eten is er zeer goed en afweselend dat we niet uit eten hoefden en men kan ook ala kart bestellen dit is wel tegen betaling
het ontbijt is wel iederdag hetzelfde maar er wordt voor de helft gevarieerd.
regelmatig 2 a 3 x perweek is er in de avond een thema avond aan het zwembad. ik han een probleem met mijn kluisje en na even bij de reseptie tezijn geweest werdt er meteen iemand gestuurd en het wert opgelost
kortom een superrrrrrr hotel.
als je nog wat fotos wil bekijken van het hotel en mijn vakantie kijk dan op:
volvo740.nl

voor als nog een hele fijne vakantie
Johan lourenssen