hey mensen, ik had wat info nodig over dit hotelletje. Het betreft hier Hotel Medesa (voormalige Mad Club), ik heb hier pas negatieve dingen over gehoord, maar de verslagen waren nog van 2002. Dus ik vraag me eigenlijk wel af hoe het daar nu is. Ze beweren dat het een 4* hotel is maar ik ben zelf turks en ik weet wel beter, want ik heb van veel 4* hotels gezien dat het 1 pot nat is, maar dit geld dus egt niet over het algemeen, en daarom heb ik dus wat info nodig. Ik heb nu al geboekt en misschien valt er anders nog wat te regelen, misschien dat ik nog kan overschakelen ofzo maar ik denk het niet want meeste hotels in gumbet en bodrum waren al volgeboekt. Kan iemand me ook wat info geven over het uitgaansleven in Gumbet en bodrum in de periode 27-04-04 (t/m 04-05-04) ik zou het erg op prijs stellen
Beste vrienden,
Heb ik eventjes nagekeken voor jullie. Voor meer informatie kan je naar . Bodrum.pagina.nl gaan ook de zoekmachine alta vista geeft over dit hotel uitleg. Rechtstreeks over het hotel www.bodrumhotelonline.com/medesahotel.asp
Luister niet altijd naar de praat van anderen. Ýk woon reeds 7 jaar in Kusadasi en altijd dat gezeur over 4 of 5 sterren maakt me moe. Er zijn hier geen vergelijkingen met andere landen mogelijk. Ze beoordelen een hotel hier op sterren anders dan bij ons. Hoe dichter aan zee en hoe dichter het centrum hoe meer sterren maar over het onthaal en de voeding word niet of weinig geoordeeld. Weet ik uit ervaring. Ýk ken hier zelf in Kusadasi kleine hoteletjes die beter zijn dan een 5 sterren. Aan jullie de keuze.
Heb een prachtig verlof en je komt toch voor de zon.
Groetjes uit Kusadasi
Franka
Mijn vrouw en ik verbleven in september 2003 een week in Medesa. Wat kan ik zeggen ? de eerste indruk is positief: mooie lobby, mooi zwembad, schitterende ligging. Maar dan … je houdt het niet voor mogelijk. Het management is onbekwaam, het personeel onprofessioneel, de keuken ronduit slecht, het meubilair in de kamers gewoon kapot, de badkamer vol zwarte schimmel … en ik kan nog een tijdje doorgaan. Het hotel had een bezetting van minder dan 10%, verschillende diensten waren er niet of gesloten (disco, internet, speelzaal …), de koffie was brak water, waar een laag vet (!) op dreef. het hoofdgerecht bestond uit koude gehaktballen, met koude halfgebakken friet.
Ik kan een hele boek met anekodetes schrijven, maar hier één: na een avondje in Gumbet (want we gingen noodgedwongen buiten eten), wilden we nog een glaasje wijn drinken in de bar. Grote paniek ! eerste ober, nog een ober, de receptiebediende ingeschakeld en uiteindelijk een hoogoplopende twist in het bureel van de manager. Springt uiteindelijk een van de obers op de brommer om na 45 minuten terug te keren met één fles wijn, die hij in Bodrum (!!) was gaan kopen, terwijl op 100 m van het hotel een supermarkt is waar ze krak dezelfde wijn verkopen.
Kortom, als je van plan bent om een sitcom te schrijven voor tv over een klotehotel, dan ben je hier op je plaats. Ik hoop voor jou dat het management gewijzigd is.
Geert