Ik weet niet als het mag of niet, maar eerlijk gezegd zou ik in Zuid Afrika nooit zomaar ergens gaan wildkamperen en dit qua veiligheid. Bepaalde gebieden zullen wel ok zijn, maar als je het land of de regio niet goed kent, weet je niet als het er veilig is of niet. Dus ik zou op een camping gaan staan.
En om op je vraagstelling terug te komen, voor mij zou het zeker en vast op een camping zijn. Maar uiteindelijk is het toch wat je zelf graag het liefste doet, als je liever op een camping blijft of een auto huurt en in een b&b blijft logeren?
Veiligheid maak je zelf ? Ik zou nooit overwegen om middan in JNB of Durban te gaan staan.
Maar als het sowieso niet mag houdt alles op.
Zal dus zoeken naar campings & camping rates.
Backpackers hebben ook dikwijls campings waar je kan overnachten voor R60 - R80 per persoon per nacht. Je kan dan ook gebruik maken van al hun gemeenschappelijke voorzieningen, zoals keuken, douche, bar etc. Neem een kijkje op www.coastingafrica.com voor een lijst van alle backpackers in ZA.
Updated - - -
Backpackers hebben ook dikwijls campings waar je kan overnachten voor R60 - R80 per persoon per nacht. Je kan dan ook gebruik maken van al hun gemeenschappelijke voorzieningen, zoals keuken, douche, bar etc. Neem een kijkje op www.coastingafrica.com voor een lijst van alle backpackers in ZA.