Ik zou heel graag weer op reis gaan in de zomer en heb m’n vlaggetje geprikt in Madagascar. Ik zag dat de goedkoopste tickets een overstap hebben in Mauritius (of Seychellen) en dat leek me ook wel wat! Alleen omdat Madagascar nog vrij onontdekt is, kom je waarschijnlijk niet veel andere solo reizigers tegen en daarom lijkt het me leuker om samen met iemand te gaan.
Ik heb trouwens nog geen ticket geboekt, dus ik sta ook open voor andere ideeën (vooral Zuid-Amerika, maar ik kan momenteel geen betaalbare tickets vinden in jul/aug).
Ik ben een ervaren reiziger en hou vooral van afwisseling. Strand, steden, natuur, ik vind alles leuk. Ik reis wel low budget, maar ik heb ook geld over voor een toffe accomodatie, een heerlijk restaurantje of unieke excursie die je niet wilt missen.
Oke jammer… Lastig is dat vaak dat gebonden zijn aan vakantietijd die je van werk krijgt haha. Ik heb deze weken met moeitekunnen krijgen. Ik vraag me wel af waar je dat ticket hebt gevonden en hoe je dat dan kan doen als je langer in mauritius kan blijven dan alleen de transit tijd. boek je dan twee losse tickets of doe je dat op een andere manier. Heb er geen ervaring mee dus vandaar de vragen
Ik was zelf ook aan het denken om naar Madagascar te gaan. Juist ook omdat het nog zo onontdekt is en het me een heel mooi land lijkt.
Ik heb vrij vanaf 15 juli. Ik wil graag de vrijheid hebben om te ontdekken, maar ik vind het ook heel fijn om iemand hebben om op terug te vallen en gezellig samen dingen mee te doen. Hoe sta jij hier tegenover?
Ik ben trouwens docente, dus ik heb 6 weken vakantie, en als ik eenmaal naar Madagascar zou gaan dan wil ik wel zeker een weekje of vier daar blijven.
Ik reis ook graag low budget, ik vind het ontmoeten van mensen en opdoen van mooie ervaringen belangrijker dan in een resort zitten.