Hoi!
Ik ben wieteke en wil a.s. juli zsm vertrekken naar Thailand en blijven tot eind augustus!
Los plan, low budget reizen, veel plezier maken maar ook veel zien van kunst en cultuur ter plekke.
Wie heeft dezelfde plannen?
Ik ben een spontane meid van 26, doe eindexamen kunstacademie dit jaar en wil daarna lekker weg!!
Ik zoek met enige haast omdat ik me inhou met boeken van een vlucht zolang ik nog niet zeker weet of iemand met me mee wil (samen = gewoon gezelliger)
Het gaat me vooral om het opstarten omdat je daar ook veel mensen tegen zult komen, maar als het goed klikt kunnen we best een eind bij elkaar blijven natuurlijk!
Liefst een ‘ongeveer leeftijd genoot’ die net zo vrolijk wordt als ik wanneer het over thailand gaat!! ![]()
mail me!!
OOOOHWWW!!!
Ik kon me niet meer inhouden!!! ![]()
Ik vlieg 4 juli heen en kom 1 september terug via Duitsland en dan met Thai-airways naar bangkok!!!
Mensen reageer reageer!!
gaan er nog meer mensen op deze vlucht?
vertrek 4 juli vluchtnr. LH4695 vanaf Adam naar (eerst munchen en dan) Bangkok??
Boek snel op cheaptickets.nl!!!
Er zijn nog plaatsen en relatief goedkoop, hoe langer je wacht hoe duurder het wordt want juli en aug zijn behoorlijk populaire maanden (zomervakantie you know) ik zat nog redelijk onder de 900 euri (all-in) en dat is geloof ik al vrij bijzonder!
EVA ailines was nog duurder!
surf en boek!
meel me en tot wie weet tot dan!! :lol: (euforie van net na het boeken)
oh ja doei van wietje!!!