Maatje gezocht

Gezocht WereldReismaatje,
Wereldmaatje bedoel ik mee :
Samen in harmonie een wereldreis maken.
Om elkaar beter te leren kennen stel ik voor om de eerste tijd op een camping te wonen om zo al een beetje te sfeer te proeven. We gaan samen een fiets caravan ontwerpen, maak je geen zorgen ik ben timmerman. Mijn idee gaat uit naar een duofiets elektrisch en uitschuifbare caravan.
Waarom een fiets met caravan :
(1) je kunt overal komen waar je maar wilt.
(2) je proeft daadwerkelijk de sfeer en energie die je gefietst hebt.
(3) je krijgt meer energie en het houd je fit.
(4) je zit niet aan vaste lasten vast zoals autobelasting, verzekering, jaarlijkse keuring, brandstof en eventuele onkosten.
In die tijd dat we samen zijn op de camping kunnen we gaan oefenen met entertainment dit hebben we nodig voor onderweg om zo ons te voorzien van levensonderhoud en geld voor de reis.
De bedoeling is dat ik straat act ga uitvoeren bijvoorbeeld de ene keer doe ik clown act (zie YouTube karcocha) en de andere keer doe ik lachwekkende act,'s.
In een act,'s speel je een niets vermoedelijke voorbijganger, dat hebben we vooraf getraind.
Op deze manier kunnen we gemakkelijk een wereldreis veroorloven inclusief boottochten enz…bedenk aan de vrijheid die je ervoor terug krijgt. Nooit meer voor een baas hoeve te werken, zelf je tijd indelen, op plaatsen komen waar je altijd al van gedroomd hebt, douche onder een waterval, slapen in de natuur, alles los laten op die manier krijg je een vrij avontuurlijk gevoel, we gaan allemaal een keer dood, dat huis je geld of al je bezittingen kun je niet meenemen naar het hiernamaals.
Herken jij jezelf hierin of sta je open dit te willen ervaren, zie ik graag jouw reactie tegemoet met vriendelijke groet jack

Hoi Jack, ik ben niet je reisgenoot maar ik wil je zeggen dat ik je plan geweldig vind en ik hoop dat je een geweldige reisgenoot zal ontmoeten hier en de mooiste reis van je leven gaat maken en je kostbaarste levenservaring gaat ervaren. Ga je een Blog bij houden?
Groetjes van Kitty