Maatje gezocht voor Thailand (evt Laos/Vietnam) periode: 7 sept - 24 okt

Hoi hoi
Een maand geleden heb ik een oproep geplaatst maar ik heb tot nog toe geen reisgenoot gevonden. Inmiddels weet ik wat beter welke periode ik wil gaan en wat ik wil gaan doen. Omdat ik maar niemand kon vinden ben ik ook gaan denken over alleen reizen, al vind ik dat nog steeds een beetje enge gedachte. Ik blijf erbij: alleen is ook maar zo alleen. Dus bij deze een 2e poging om een leuke reisgenoot te vinden. Ben jij net als ik voor een reis waarin we de lokale bevolking leren kennen, waarin tijd en ruimte is voor mooie culturele bezienswaardigheden, waarin we een tijdje door brengen op het strand, waarin we een mooie trektocht maken, evt een jeepsafari, een duiktripje, of een dagje gewoon lekker ontspannen en genieten en waarin we af en toe wat luxer slapen of uit eten gaan?
Dan ben jij de reisgenoot die ik zoek! Neem contact met me op en hopelijk gaan we dan samen op reis. Heb je aanvullingen op de reis die ik schets? Laat maar horen!
Groetjes Ine

ine_scheffers@hotmail.com

hoi Ine,
Ik wilde een mail naar je hotmail sturen maar krijg hem terug.
dus [EMAIL=“inescheffers@hotmail.com”]inescheffers@hotmail.com werkt bij mij in ieder geval niet.
Jammer, zelf ben ik al menig keer in Thailand alleen geweest, en is heel goed te doen.
Ik ben bij 60 jr. en heb ook nog heel wat plannen voor die kant op.
gr. bettie

Hey Bettie
mijn mail adres is : ine, dan _ en dan [EMAIL=“scheffers@hotmail.com”]scheffers@hotmail.com, maar dat geeft ie op deze site inderdaad niet goed weer. Misschien dat je het nog een keer kan proberen? Enneh, heb je deze keer ook weer plannen om naar Thailand te gaan?
Groetjes Ine