Wie zit het tussen de 20 en 28 jaar ook zitten om in maart/ april voor 2-4 weken een auto te huren en IJsland door te crossen? Ik ben een backpacker die van cultuur/ natuur houd! Het lijkt me leuk om in totaal met z’n 2en of 4en een rondje IJsland te rijden. Low-budget, gezelligheid en cultuur/ natuur snuiven hoort hier natuurlijk wel bij!
dit lijkt me super
ik zou normaal deze zomer een rondtrek door ijsland hebben gedaan, maar dat is jammergenoeg wegens omstanden niet doorgegaan
En maart /april zit ik met mijn stage!!
In ieder geval, veel succes met de zoektocht
Jammer dat het niet door kon gaan. Wie weet kunnen we toch even kijken wat de mogelijkheden zijn en daarna beslissen? Wanneer zou jij wel of niet kunnen?
Dankjewel, ik ben benieuwd!
momenteel is dit heel moeilijk te zeggen… aangezien ik na mijn studies zo snel mogelijk vast wil werken omdat ik zo snel mogelijk alleen wil gaan wonen (en dus liefst iets kopen)
Ook weet ik nu uiteraard nog niet of ik eventueel herexamens zou hebben of niet (dan zou ik bvb wel in juli of augustus nog weg kunnen gaan)
Ik kan dus niet echt iets plannen voor volgend jaar en dat is zeer ambetant
Ik stel wel voor dat we elkaars email uitwisselen en eventueel via facebook eens contact opnemen al?
mijn email : kimb.de.keyser@hotmail.com
facebook : kimberley de keyser , mijn profielfoto zijn mijn 2 honden.
groetjes en tot hoors!!
Hoi hoi, ik heb je even toegevoegd aan facebook. Kunnen we daar een volgende keer verder kletsen! Groetjes en tot FB! Dorinde
Heej Dorinde,
Ik heb je oproep gelezen en het lijkt mij onwijs leuk om in ijsland rond te reizen.
Ik hoor graag van je!
Groetjes Daniëlle
(ik heb ook gereageerd via gasamenopreis.nl)
Hey!
Eigenlijk was ik naar een reismaatje voor Azië opzoek, maar toen ik jouw oproepje las trok mij dat wel heel erg.
Ik wil al zo lang naar IJsland mij zijn mooie natuur!
Momenteel ben ik helaas wel werkloos, dus het zou voor mij wel echt low-budget moeten. :o
Mag ik vragen welk budget jij in gedachten had voor deze reis en heb je al plannen over de route?
Groetjes,
Gwenny
Ik ben ook geinteresseerd ! IJsland lijkt me geweldig mooi… Ik heb me er nog niet echt in verdiept hoor, is het goed te doen met de auto ? Lijkt me erg gezellig !
Wat zijn je plannen precies ? En aan hoeveel budget denk je ongeveer ?
Aan welke periode zitten jullie nu te denken?