Maand naar Thailand met de kinderen

We zijn eruit en alle accomodaties zijn geboekt, nu hoor ik graag van iedereen jullie gouden tips om te doen met de kinderen (8 en 4 jaar)

6-9 juli BKK
9-16 juli Krabi
16-24 juli Samui
24-29 juli Chiang Mai
29-30 juli Nachttrein
30 juli - 2 augustus BKK

Op iedere locatie is een uitvalsbasis geboekt. Dus we kunnen wel naar bijvoorbeeld Ayttaya, Kho Pan Nang, etc.

Ik heb al van een paar leden hier zeer mooie tips gehad, maar ben hongerig naar meer. Graag jullie tips om deze vakantie superspeciaal voor onze dochters te maken. We zouden jullie zeer dankbaar zijn!!

:chin:

Aantal tips van medeforumleden:

BKK: Grand Palace, Weekendmarkt, Floating markt, China Town, excursie Ayuttaya, excursie Lopbury, Ocean world
Krabi: Phi Phi eilanden
Samui: Watervallen
Chiang Mai: Orchideën farm, Olifanten, Gouden driehoek, Dierentuin

Hebben mensen hier nog meer tips. Alles is welkom, zolang ik het maar met de kinderen kan doen

Hee Yiggi,

Bij een van de orchideeenfarms in Chiang Mai zit ook een vlindertuin, kies die, voor hetzelfde geld !

Informeer naar het maken van een soort mini-jungletocht

Gouden driehoek overslaan, dat is echt niets aan, en zeker niet voor kinderen.

Nog een algemene tip: Bezoek eens een school, beste tijd zo rond 2-3 uur 's middags. Thaise kinderen
zijn dol op westerse leeftijdgenootjes. Ze zijn sociaal, dus als er een spelletje wordt gespeeld, mogen ze meedoen.
Tevens zien jouw kinderen in wat voor lokalen en onder wat voor omstandigheden de kinderen les krijgen.

Hans.

1 like

Bij de orchideeënfarm waar Hans het over heeft zit ook nog een paraplumaker, en maak op de farm zeker gebruik van het restaurant. Geweldig lekker!

1 like