**Wereldwijzer verloot twee Mobile Broadband USB Sticks met 2GB ****data. Met de Vodafone K3772 USB-stick kun je altijd en overal verbinding maken met het internet. Je hoeft dit compacte breedbandmodem (incl. simkaart) alleen maar in een vrije USB-poort van je notebook te steken om met hoge snelheden te werken.
Wat moet je doen?
Geef aan waarom uitgerekend jij deze stick moet winnen! Doe dat in een reactie op dit bericht in maximaal 140 tekens!
De actie loopt tot 1 november 2013. Prijswinnaars krijgen in de week van 1 november persoonlijk bericht. De sticks worden beschikbaar gesteld en verstuurd door onze partner International SIM, www.internationalsim.nl.
Ik vertrek 27 november voor 1 maand alleen naaar NZ. Ik zou daar mobiel internet goed kunnen gebruiken, omdat ik vanuit NZ een groot O&N feest voor moet bereiden. Daarnaast is het misschien wel fijn voor eventuele eenzame momenten:) Al hoop ik deze eigenlijk niet te hebben!
Hij zou precies op tijd komen voor ons. Rond 10 november landen we op Auckland in een emotioneel weerzien. 14 jaar terug moesten we onze rondreis op het zuidereiland afbreken omdat onverwachts Sandya’s pleegvader overleed. Sindsdien waren we min of meer pleegouders voor haar broer en zus. Broer heeft goed kunnen studeren, is in januari geëmigreerd naar Auckland, en nu gaan we én de rondreis afmaken én pleegzoon (en hem achterna gereisde vrouw) terugzien na 2 jaar…
Als ik het goed heb, is de keus op Joyce gevallen.
Joyce: gefeliciteerd en ik hoop dat je de stick nog thuis hebt gekregen voordat je (vandaag!) afreisde.
Allemaal veel reisplezier en doe de kiwi’s de groeten!