LAPLAND, ik zoek sportieve mede reizigers M/V eind maart/begin april 2011 om een husky/sneeuw scooter safari te maken, er is veel te doen, lang laufen, (skiën), sneeuw schoen wandelen, ijsvissen, overnachten in lappentent.
Ik ga niet voor het skiën.
Ben wel vroeg hiermee, maar dit jaar is het niet gelukt om een paar mensen bij elkaar te krijgen, o, ja leeftijd speelt geen enkele rol, je moet wel een beetje sportief en avontuurlijk zijn ingesteld!!!
groet MGb
Hoj Hoj,
ik was zelf al opzoek naar iemand die mee wou een reisje in april te maken.
Sportief ben ik genoeg, maar nu weet ik wel niet in welke maten je moet kunnen skieen, wat dit kan ik dus niet.
Ik kom uit Geel, de Kempen, en heb mijn studies stop gezet door een beginnende depressie, nu heeft de dokter mij aangeraden eropuit te trekken. dus dit is een kans!
Laat jij mij iets weten?
[quote=“MGb, post:1, topic:68373”]
LAPLAND, ik zoek sportieve mede reizigers M/V eind maart/begin april 2011 om een husky/sneeuw scooter safari te maken, er is veel te doen, lang laufen, (skiën), sneeuw schoen wandelen, ijsvissen, overnachten in lappentent.
Ben wel vroeg hiermee, maar dit jaar is het niet gelukt om een paar mensen bij elkaar te krijgen, o, ja leeftijd speelt geen enkele rol, je moet wel een beetje sportief en avontuurlijk zijn ingesteld!!!
groet MGb
http://voigt-travel.nl
Ben wel vroeg hiermee, dit jaar is het niet gelukt om een paar mensen bij elkaar te krijgen, o, ja, leeftijd speelt geen enkele rol, je moet wel een beetje sportief en avontuurlijk zijn ingesteld!!! voigt-travel.nl of lapland.nl
groet MGb >>> :vak01: