mijn vriend en ik willen volgende zomer graag voor de eerste keer naar Kroatië, en hoewel ik al vele uren heb rondgekeken op diverse website’s kan ik echt geen lowbudget campings vinden.
We hebben niet veel nodig, een badgebouwtje is genoeg! Geen zwembaden of animatieprogramma’s of sportgelegenheden of wat dan ook… Nu weet ik ook dat veel van dit soort kleine campings geen eigen website hebben, maar heeft iemand misschien wat tips waar we deze campings kunnen vinden? Alvast bedankt!!
Low budget campings zijn er wel, maar je zult ze niet snel in Istrie vinden. Er zijn er wel een paar, maar of je daar nu zou willen zitten…?
Langs de kustweg Rijeka - Zadar kom je veel kleine campings tegen, vrij basic en niet op internet te vinden.
Voorts heb je van Zadar - Split veel kleine campings bij mensen in de tuin, wel aan zee. Ook deze zijn niet al te duur, maar hou er wel rekening mee dat die goed vol geboekt zijn tijdens het hoogseizoen.
Er staat niet bij wanneer jullie willen gaan, maar wanneer je buiten het hoogseizoen gaat hoef je niet te reserveren, er zal plek zat zijn. Het hoogseizoen is globaal laatste week juli en eerste 2 weken van augustus.
Bedankt voor je antwoord! We gaan in augustus, waarschijnlijk worden het de laatste 2 weken van die maand. Nog enigszins hoogseizoen dus, maar eerder kunnen we helaas niet weg.