Low budget maatschapijen die vliegen op Birmingham

Ben op zoek naar een goede low budget
vliegmaatschappij(en) omdat ik vanaf 28 november in Birmimgham
zit i.v.m. stage.

Tot nu toe ben ik alleen www.BMIbaby.com en www.hlx.com als mogelijke
low budget vliegmaatschappijen tegengekomen die op Birmingham
International Airportvliegen de bekendere low budget maatschappijen
zoals eayjet.com, ryanair.com vliegen niet op Birmingham (u.k.)

Ben benieuwd naar jullie tips,

Ciao,
Rick

BMIBaby vleigt naar Birmingham en ook naar East Midlands (iets langere reistijd, niet zo makkelijk)

dan gaat Thomsonfly (ook lowcost- ik vloog met hun vanaf Bournemouth) vanaf Coventry (ong half uur met de trein vanaf B’ham New Street)

Jet2 vliegt ook naar Leeds, of Manchester, dan ben je weer 2 uur in de trein ofzo

Als je met BMI naar Heathrow vliegt is er een bus connection die er 2 en een half uur over doet.

Je hebt best veel keus hoor! Maar de makkelijkste optie is ws op tijd boeken en de goedkoopste fare met klm van AMS naar birmingham vinden :slight_smile: Een relaxte reis :whistle:

Veel plezier in Birmingham!!
Groetjes Floor

Wat ook kan is zo goedkoop mogelijk naar Londen vliegen en dan zoeken naar een goedkoop treinticket vanuit Londen-Euston.

hallo,
Ik zit momenteel voor minstens een jaar in Redditch niet ver van Birmingham. En het goedkoopste voor mijn is sn brussel. Ik weet niet vanwaar jij komt maar ik vlieg naar en terug vanuit belgie brussel. En boek op zijn minst 3 weken op voorhand. EN anders neem je East midlands dat is het dichtste bij. Heb je nog vragen stel ze maar gerust.
groetjes sarah

Je kunt op London aanvliegen en dan een goedkope bus nemen naar Birmingham. Op www.Megabus.com vind je busreizen vanaf 1 pond, als je redelijk van te voren boekt.

london is te ver, dus laat maar die optie vallen. thomsonfly.com kost Euro 74 retour naar coventry (ong. 1/2 uurtje van birmingham met bus/auto).

Hey,

Ben in het voorjaar met British Airways vanaf Dusseldorf naar Birmingham gevlogen was voor mij het goedkoopste wat ik kon vinden, hoe eerder je boekt hoe goedkoper natuurlijk…

gr’s Marian

Beste Erick,
6 november vlieg ik naar Birmingham en ik heb mijn ticket via BMIbaby geboekt.Ze hadden deze week een actie dat je 30% korting kreeg. Zelf heb ik een retour kunnen kopen voor maar 53 euro met alles erop en eraan!!!Hoop dat je hier wat aan heb.
Groetjes,
Sifra

Kijk anders eens op: http://www.flylowbudget.eu
Als je goedkoop wilt vliegen zijn daar zeker de juiste sites te vinden!

East midlands is echt een van de onhandigste vliegvelden van de UK

er reid kwa OV alleen een bus die nooit op tijd is en elke week ene nieuwe scedule heeft (eens per 2 uur geloof ik) (zo’n echt boemel busje)

Je kunt kijken naar prijzen KLM, vraag wel even naar de studentenprijzen, wil nog wel eens wat schelen. Bij KLM zitten alle belastingen etc al in de prijs, bij anderen moet je die er nog bijrekenen…

Ik heb zelf enkele keren met Monarch gevlogen. Goede maatschappij, toendertijd ook niet duur, maar geen echte prijsstunter…

BMIbaby is ook geen slechte en niet duur. Ik heb aardig wat retourtjes AMS-East Midlands met ze gevlogen (nadeel is 20 pond (onderhandelen aan de telefoon, anders 35 pond) voor de taxi naar nottingham, waar ik woonde)

hoi jongens,

ik volg al een enige tijd jullie verhalen. nu ben ik er nieuwsgierig door geworden. wat is het verschil tussen london en birmingham:question:

ik ben al een paar keer in london geweest voor mijn drie jaar durende relatie met een brit wat nu uit is helaas. maar denk er ook over om te gaan emigreren. maar goed. nu wil ik er heen. ik snap dat je een goedkoop een ticket kan reserveren. maar waar zou ik kunnen verblijven in mijn eentje? in een hotel is gauw al duur, want je betaalt een toeslag omdat je er als single verblijft… hoe kan ik dit doen

maar top dat jullie me zo boeien met jullie verhalen:zon02:

see you,
Moona