Low budget door Europa....

Hallo room,

let niet op mijn Nederlands want die is zeer bedroevend. En… ben maar blij dat het allemaal getypt is, want mijn handschrift is nog veeeeel erger. Maar ja, waar ook alweer te beginnen, laat me beginnen me voor te stellen, alhoewel, voorstellen? Kleine introductie dan: Ik ben dus RedBaron (aka Tim), 27 jaartjes oud, woonachtig in het pitoreske Zuid-Limburg. Na een jaar vol ellende (nah ja… er zullen vast mensen zijn die het allemaal geen ellende vinden maar meer pech of ongeluk) heb ik besloten 2006 eens geheel anders te gaan aanpakken. Echter, ik ben op zoek naar iemand die mij daar moreel in ondersteund :). Daarmee bedoel ik dus eigenlijk dat ik op zoek ben naar iemand, man of vrouw, die het leuk, super, mega…, ruig, avontuurlijk etc. etc. zou vinden om met mij met de auto (dus niet helemaal low-budget) een rondreis door Europa te maken. Waar in Europa maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Ik vind het belangrijk om te kunnen ontspannen, maar vind het net zo belangrijk om cultuur te snuiven. De periode waarin maakt mij ook niet zoveel uit, waarbij ik moet aanmerken dat de zomermaanden ietwat problematisch kunnen zijn (kan dan namelijk maar drie weken vakantie op het werk ritselen (als ik al niet te laat ben)). Dus… Voel je je geroepen om te reageren, of heb je leuke suggesties, ideeën of wat dan ook om het even! Mail of reageer dan maar. Voor de verdere rest wens ik jullie (voor dit moment in ieder geval) een fijne avond. Groetjes van Tim

Hoi Tim! Wat een leuk bericht :slight_smile: Zo’n reis lijkt me altijd wel wat, alleen zit ik vast aan de zomermaanden vanwege studie. Ik hoop dat je een reisgenoot vind, en dit een beter jaar voor je wordt!
Als tip kan ik je de balkan meegeven om door te reizen. Mooi, goedkoper (toch dat budget he ;)) en je kan eenvoudig door naar Griekenland, het Noorden is daar fantastisch, ik heb een half jaar in Thessaloniki gewoond, en ben helemaal verliefd geworden op die streek.
Ik wens je een superreis!
Liefs, Elsbeth