Low budget door Europa in Augustus (v, 31 jr)

Hoi!

Voordat ik in oktober aan mijn reis naar Zuid-Amerika begin zou ik graag ook nog een paar low budget door Europa reizen. Ik denk aan Oost Europa, bv. Macedonie en Montenegro (misschien ook oversteken naar Zuid-Italie) of een paar steden combineren zoals Praag, Bratislava en Budapest. Ik zou het leuk vinden om dit samen met iemand te doen, iemand die vooral flexibel, relaxed en sociaal is.

Ik ben eigenlijk voor alles in, ik hou van actief bezig zijn zoals hiken, mountainbiken en raften maar ook van een stad bekijken, aan het strand liggen of op het terras zitten. Ik reis low budget (bv. hostels, goedkope hotels, Airbnb) maar hoef niet zo nodig ieder dubbeltje drie keer om te draaien. Ik heb al gezien dat een enkele reis in augustus naar Macedonie niet meer dan €30 hoeft te kosten, dus zoiets lijkt me perfect om mee te beginnen.

Verder woon ik in Rotterdam, ben ik 31 jaar en flexibel qua vertrekperiode.

Groetjes,
Chantal

1 like

Ik vertrek komende week (waarschijnlijk 1/2 aug), nog anderen die dezelfde kant op gaan?

chantal lijk je het met misschien leuk om met mij met de camper rond te gaan reizen? ik heb een eigen camper. ik ben bijna 27 jaar Nederlandse jongeman. Als je interesse hebt stuur ik je meer informatie over mij, gr edwin

      • Updated - - -

mijn tel 0652195605 gr edwin