Heimwee naar dit hotel.
Je betaald per kamer met airco voor 3 bedden inclusied ontbijt 200.000 rupiah, dat is 16 euro! Alleen airco is goedkoper, dan is het 150.000 rupiah, dus 12 euro per dag.
Niet alleen lokaal ontbijt, je kan kiezen uit een heleboel, van vers fruit tot pannekoek met banaan.
Lieve mensen werken er. De eigenaar staat niet op de foto, maar dat is een man van ongeveer eind 40 met zijn vrouw en die zijn elke dag aanwezig.
We zijn 3 weken met zijn 2-en op bali geweest en hebben hier 10 dagen doorgebracht. Dat zegt genoeg denk ik!
Volgend jaar willen we weer gaan.
Het hotel zit het strand, het centrum en de supermarkt is op loopafstand.
Er is geen zwembad, maar als je de jongens vraagt dan brengen ze je naar een plek op loopafstand waar je gratis kunt zwemmen wanneer je gebruik maakt van luch of diner of drankjes (en daar is het ook goedkoop)
Ow ja… Dolfijn spotten kan je hier ook boeken voor weinig en snorkelen… Aanrader ! we hebben mega veel dolfijnen gezien in de ochtend met dolfijn spotten en bleven over met de laatste 3 bootjes (van de 20) en hebben er toen pas echt heel erg veel gezien.
Ook het snorkelen bij Menjangan eiland hadden we achteraf gezien het goedkoopst geboekt van de hele groep. Er waren mensen die 2,5 x zoveel hadden betaald, terwijl ze hetzelfde kregen en deden als ons, want het was 1 groep
Leuk stukje. Zijn jullie ook wezen snorkelen in Lovina zelf?
Dit is ook best een leuk rifje en valt heel goed zelf te regelen op het strand met een lokale visser. Wij betaalden vorig jaar, met z’n tweeën 4 Euro voor een ruim uur en de uitrusting was ook helemaal niet slecht…
Wat gaaf zaan! Ik ben heel lang niet actief geweest, maar ga volgend jaar daar snorkelen, want wij gaan weer!
Bedankt voor de tip.
Ik heb er dus nog niet gesnorkeld. Alleen op Menjangan Island. Was wel heel erg leuk!
hoe hebben jullie vanaf lovina menjangan eiland bezocht
georganiseerd of zelf er heen? en waar hebben jullie dat dan geregeld als je een stuk goedkoper was?
Ja, wij gingen via het hotel en hoorde daar van iedereen dat wij het minst betaald hadden. :biggrin:
Sommige gewoon 3x zoveel! Je werd opgehaald met een busje en ging dan met het busje naar de haven en dan de boot op.
Terugweg idem dito.
Je kreeg trouwens ook lunch en drinken , maar was blij dat ik nog een koek bij me had, want de lunch viel tegen. Verder was het echt suuuuuper mooi. We hebben een hert van heel dichtbij gezien en de zee was prachtig.
Het snorkelen was ook echt geweldig daar!
Updated - - -
Nog een half jaartje en dan gaan we weer naar dit geweldige hotel toe! Was alweer vergeten dat ik dit bericht heb geplaatst, super leuk !
Ik lees op Tripadvisor ook positieve dingen over dit hotel, maar wat voor mij heel belangrijk is is dat ik warm water nodig heb om mij te douchen.
Weet iemand of dit in dit resort aanwezig is?