Louis vuitton-izmir

Hey

Er brengt iemand voor mij uit Izmir een namaak Louis Vuitton handtas en portemonnee mee. Nu ze is niet 100% te vertrouwen, weet iemand hoeveel dat ongeveer daar kost (met/zonder afbieden), bedankt in ieder geval

mel

Hoeveel heeft ze zogezegd moeten ervoor betalen? Sommige mensen kunnen veel afbieden, andere weer minder. Bij sommige handtassen is de kwaliteit ook iets beter dan bij andere. Daarvan is de prijs sterk afhankelijk. Ook naar grootte toe enz…

Waarom vraag je dan aan die persoon je een handtas en portemone mee te brengen. Waarom heb je haar niet gevraagd de betaalbon te vragen in de winkel waar ze het aankoopt. Doen ze hier allemaal zonder moeite.
Hou er rekening mee dat het einde seizoen is dus zeker goedkoper dan in volle seizoen. Ook in namaak is er verschillende kwaliteit,gaat dan meestal hoe de handtas gestikt is en hoe is de afwerking van binnen.Een prijs geven is moeilijk,maar voor 3O euro max 45 euro moet je beide stuks hebben. Natuurlijk weet ik ook niet welk model en grote je gevraagd hebt.Je hebt ook goedkopere.Mischien hebben anderen op het forum ook zo iets hier gekocht en kennen er de prijs van. Ik wil ook niet zeggen dat ik alles best weet,omdat we de inkoopprijs kennen.Het hangt af van hoeveel die persoon kan afbieden.Maar als je voor beide niet meer dan 5O euro betaald wees dan tevreden,tenslotte neemt die persoon ook het risico het mee te brengen voor jou.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka