Roze Louis Vuitton Tasjes

Hallo mensen, een vraagje aan dehene onder jullie die wel 'ns graag de souke (winkeltjes op een rijtje) bezoeken !!
Vorige keer had ik er roze LV tasjes gezien met bloemetjes …
Nou wou ik zo’n tasje kopen hier in België, maar was nergens te bespeuren, alleen de traditionele bruin-beige print en dehene met multi veel kleuren was hier te koop …
Ik weet wel dat die ginder nep zijn, maar ik wil gewoon zo’n tasje, en zal ook stukken goekoper zijn :stuck_out_tongue:

Iemand enig idee of ze ze nog verkopen en aan welke prijs ?
Ook of er ondertussen al verschillende modellen zijn, want laatste keer dat ik er was in maart hadden ze alleen van die kleintjes !! Groetjes !!!

Beste MiSS_TuNiSie,

Ik wens je een heel :smiley: fijne vakantie B) en hoop dat als je terugbent uit Sousse je weer veel berichtjes hier op WERELDWIJZER neerzet met je bevindingen !

O.a. hoe het hotel was, de animatie, de temperatuur, hoeveel zakgeld je nodig hebt gehad en of je je LV-tasje hebt gevonden ?

Groetjes,
Pittie

Originally posted by Pittie@27-06-2005, 22:50:13
** Beste MiSS_TuNiSie,

Ik wens je een heel :smiley: fijne vakantie B) en hoop dat als je terugbent uit Sousse je weer veel berichtjes hier op WERELDWIJZER neerzet met je bevindingen !

O.a. hoe het hotel was, de animatie, de temperatuur, hoeveel zakgeld je nodig hebt gehad en of je je LV-tasje hebt gevonden ?

Groetjes,
Pittie **

Eerst en vooral, dank u wel Pittie …

Ja, morgen de grote dag, eindelijk :wink: En ik zal zeker terugkomen op de wereldwijzer !!! Véél groetjes, en tot ziens !!! xxx

Ja hoor, ik heb ze gevonden !!!

Er waren zoveel soorten in de souke van Sousse, ongelooflijk !!!
Erg mooi allemaal, maar laat jullie zeker niet afzetten hoor !!!
Ze vragen meestal véél meer dan zo’n ding eigenlijk waard is, ik kan 't weten :smiley: