Lord Of The Rings-locaties!

Ik heb bij Australie al een verhaaltje staan over mijn plannen, maar ik wilde toch nog graag bij Nieuw-Zeeland iets plaatsen. Want als ik begin volgend jaar weer naar Australie terug ga, zal ik uiteraard ditmaal ook naar Nieuw-Zeeland gaan. Helemaal nadat ik al tijden helemaal in de ban ben van de Lord of the rings. Het lijkt me echt geweldig om, afgezien van het geweldige land zelf, naar een aantal locaties te gaan (en ik heb er al wat in mijn hoofd; na het zien van de extra dvd’s). Ook lijkt het me erg boeiend om in Wellington de studio en/of Weta te kunnen bezoeken (mits dit mogelijk is).
Zijn er wellicht reizigers hierzo die deze ervaringen al hebben opgedaan of die dit ook nog willen gaan doen? Het zal me zeer benieuwen; laat het me gerust anders eens weten!!!

Hoi Jeroen, misschien is het een idee om naar een boekenwinkel te gaan en daar even te kijken wat de lonely planet over de lords of the ring zeggen. En daarnaast kun je kijken op www.purenz.com en dan even klikken op het LOTR-logo. Er staat wat informatie en enkele tours op. Veel plezier ermee. Tineke

He die Jeroen,

Leuk dat je gereageerd hebt.

Ik ga met Activity Int. via een groepsvlucht naar NZ. De vlucht is op 10 januari.

Over het woofen kan je op de site hier onder meer vinden.
www.wwoof.co.nz and e-mail is support@wwoof.co.nz.

Het ligt ten eerste aan de regio waar je wil werken, Rond Nelson en Blenheim zitten geloof ik aardig wat landbouwbedrijven. En in het oosten van het zuidereiland ook wel.

Wanneer ga jij downunder, ga je eerst naar Australië of naar NZ.
Ik zoek nog reisgenoten, dus als je interesse hebt, hoor ik het graag.

Heb je MSN?
Mijn adres is shyguy02@wanadoo.nl
Via dit adres kan je ook een mailtje sturen.

He die Jeroen,

Leuk dat je gereageerd hebt.

Ik ga met Activity Int. via een groepsvlucht naar NZ. De vlucht is op 10 januari.

Over het woofen kan je op de site hier onder meer vinden.
www.wwoof.co.nz and e-mail is support@wwoof.co.nz.

Het ligt ten eerste aan de regio waar je wil werken, Rond Nelson en Blenheim zitten geloof ik aardig wat landbouwbedrijven. En in het oosten van het zuidereiland ook wel.

groeten Hans
Wanneer ga jij downunder, ga je eerst naar Australië of naar NZ.
Ik zoek nog reisgenoten, dus als je interesse hebt, hoor ik het graag.

Heb je MSN?
Mijn adres is shyguy02@wanadoo.nl
Via dit adres kan je ook een mailtje sturen.