Mail [EMAIL=“iris.heijlen@skynet.be”]iris.heijlen@skynet.be
3 children - happy family at 20KM from Brussels
As from January 2011
Looking forward hearing from you!!
iris
Ik vraag me af of je hier wel op het juiste adres bent
Hallo ,
Ik ben net terug van een reis naar de filipijnen. Ik heb daar vele vriendelijke mensen ontmoet.
Roxan is een 23 jarige die graag hier als au pair zou komen werken. Je kan haar mailen :
[EMAIL=“jenrox15@gmail.com”]jenrox15@gmail.com Zeg maar dat filip u dit adres heeft gegeven. Ik hoop wel dat je haar met respect zal behandelen want ik wens dat ze een mooie toekomst heeft.
groetjes
Filip
hallo
try een aupair bureau, een uitzendbureau kan u alle informatie geven omtrent au pair.
hoi
wij zijn net terug van een reis naar de filipijnen. wij hebben daar onze familie ontmoet
ruth is een 22 jarige die graag hier als au pair zou komen werken. Je kan haar mailen :
[EMAIL=“jenrox15@gmail.com”][EMAIL=“rhutchie_bhaby71@yahoo.com”]r[EMAIL=“hutchie_bhaby71@yahoo.com”]hutchie_bhaby71@yahoo.com
ruth heeft ook een facebook zodat je haar foto’s kan zien
zie ook de bijlage dat is ruth die onze baby jonas vast houd op zen eerste verjaardag
Zeg maar dat van ons johan verschueren en jessa mercadero dit adres heeft gekregen. Ik hoop wel dat je haar met respect zal behandelen want ik wens dat ze een mooie toekomst heeft.
groetjes