hallo,wij mijn vrouw en ik willen een zus van mn vrouw,een philippijnse op vakantie laten komen,maar zij zou hier in belgie graag als aupair aan de slag gaan ,haar naam is marites en ze is 35jaar. ze heeft hiermee al ervaring.
kan iemand mij een beetje wegwijs maken en als je e.v.t 1 zoekt graag een advies en antwoord.![]()
hoi, dripping10, ik weet ook niet of je zoiets zelf kan en/of mag regelen , en of er een maximum leeftijd aan aupairs word gesteld weet ik ook niet, wel dat de meeste filippijnse aupairs zo tussen de 20 en 25 jaar zijn. Wel zijn er talloze aupair-bureaus in de benelux werkzaam , wellicht kunt u daar informatie vragen of kan een der bureaus haar plaatsen in Belgie
enkele bemiddelingsbureaus in filippijnse aupaisrs zijn;
www.filippijnseaupair.nl
www.idealaupair.nl
www.yesaupair.com
www.aupairinholland.nl
www.aupairinthenetherlands.com
veel mensen die in aupair in huis nemen , zullen dat alleen via deze erkende bureaus doen, zodat ze weten dat het gescreende personen betreft, ik hoop dat een van de bureaus U verder kan helpen.
dank u wel voor de info,wel heel laat mijn reactie maar toch…merci.
hi,
mail mij op [EMAIL=“luc.haan-de@planet.nl”]luc.haan-de@planet.nl. Ik ken een aantal aupair dames, die haar misschien tips kunnen geven.
Luc