Ik ben Pim en 21 jaartjes oud. En er staat in de planning om rond de 1ste van oktober 2012 naar Nieuw Zeeland te vliegen! Ik wil daar graag ongeveer een jaar verblijven. Ik wil naast vakantie houden er ook gaan werken. Heeft iemand ervaring met een work & holiday? Ik heb nog redelijk wat vragen zoals hoe veel geld neem je mee? Wat neem je allemaal mee? etc.
En iedereen die tip/tools heeft is van harte welkom!
Weet niet of je al veel in de planning hebt staan maar er zijn sites van organisaties waar je veel van dit soort informatie zou kunnen vinden. Kijk maar eens op Activity international of www.nieuwzeeland.nl hier vind je veel nuttige informatie voor je reis down under.
Zelf vertrek ik 3 maanden eerder voor dezelfde doelen als die jij hebt, werken reizen vakantie houden en natuurlijk een top tijd hebben!
De 28ste van januari is er een open dag van activity daar ga ik ook heen. En thanks voor de tip. Ik zeg succes met reizen & enjoy. Misschien komen we elkaar nog wel tegen!
Je kan ook gewoon zelf gaan. Ik zit momenteel in Nieuw Zeeland. Het is heel makkelijk om een visum aan te vragen en heel makkelijk om rond te reizen of werk te vinden. Als je vragen hebt, hoor ik het wel.
Als je zonder organisatie gaat, is het vaak een stuk goedkoper.