Lokale promotor

In mijn masterjaar 2012 ga ik vanaf februari tot eind mei naar Suriname voor mijn thesis over de digitale kloof.

In het kader van mijn studie kan ik aanspraak maken op een VLIR/UOS beurs. Eén van de formaliteiten om aanspraak te maken is een aanbevelingsbrief van een lokale promotor. Dit is louter een formaliteit, maar ze moet wel voldaan zijn.

Daarom mijn vraag of iemand het ziet zitten om mijn ‘lokale promotor’ te zijn. Je zal zelf niets moeten doen.

Het volgende wordt verwacht van de lokale promotor:

“Een ondertekende instemmingsbrief van de lokale promotor (maximum 2 blz. in het Nederlands -in het geval van Suriname-, Engels of Frans). De lokale promotor bevestigt in de brief zijn steun aan de kandidaat en gaat akkoord met de opdracht. Hij kan meer informatie geven over de context van de opdracht. De documenten gericht aan, of opgesteld door, de lokale promotor
kunnen uitzonderlijk worden opgemaakt in het Spaans/Portugees indien dit de officiële taal is van het land van bestemming van de reisbeursstudent. In elk geval dient altijd een samenvatting in het Nederlands te worden bijgevoegd. De student mag de samenvatting zelf maken.”

Ikzelf kan richtlijnen geven aan iemand die dit ziet zitten wat in de brief moet staan en kan hem eigenlijk zelf bijna schrijven :stuck_out_tongue:

Mvg,

Guillaume