In mei ga ik op vakantie naar Suriname.
Bij mijn vorige reizen moest ik mij binnen een week melden bij de vreemdelingendienst omdat ik een Nederlands paspoort heb.
Nu hoorde ik dat je op het vliegveld een stempel in je paspoort krijgt en het niet meer nodig is om je binnen een week te melden.
Wie weet of dit klopt???
Groet: Herojema
Beste Hero,
voor korte vakanties is dat geen probleem, blijf je mischien langer dan een maand dan moet je wel naar de vreemdelingendienst.
Stagiaires die voor 3-4 maanden komen krijgen een stempel en dan binnen een maand dienen ze aan te melden bij de vreemdelingendienst
Voor hoeveel dagen of maanden ga je met vakantie ???.:vak02:
Beste Vermoz,
Bedankt voor je reactie!!
Ik ga 3 weken op vakantie naar Suriname.
Als ik niet eerst naar de vreemdelingendienst moet, scheelt dat een hoop tijd en kunnen we gelijk op pad.
Eerst gaan we naar west-Suriname waar mijn man is geboren en dan maken we een groepsreis.
Groet: Herojema
Voor drie weken is het niet nodig, je kan meteen je acties ondernemen!
Heel veel plezier, west - Suriname, daar kan je heel veel beleven,mischien zijn de 3 weken straks niet genoeg, flink uitbuiten.
Blanche Marie vallen zeker bezoeken de moeite waard!!!
Vermoz.
Hallo Vermoz,
Blanche Marie blijft op mijn verlanglijstje staan. Dit jaar niet.
Wel Galibi, Overbridge en Danpaati, West-Suriname, Bigi Pan, Jodensavanne…:drugged:
Er moet wat over blijven om te dromen, toch…
Beste Herojema,
Leuk dat je dit mooie land komt bezoeken! Goed keuzes ook.
Galibi is geweldig, met de Lederbacks en de Green turtles.
Neem daarvoor wel een beetje warme kleding mee als je 's nachts naar ze gaat kijken!
Ovebridge vind ik zelf ook leuk, lekker in de luxe cabana of juist in een hangmat in een hutje.
Jodensavanne kan je combineren met Overbridge en is lekker dichtbij.
Bigi pan is ook mooi als je van vogels houdt en als ik jou was zou ik met Manoetje tours naar beneden varen vanuit Nickerie richting Kabalebo. Daar heb ik reuzenrivierotters gezien en brulapen. Machtig.
Van Blanche marie heb ik helaas gehoord dat het resort er nu wat slechter aan toe is.
Geniet ze,
Esther Lijkwan
www.colourfulsuriname.com
Beste "wereldreizigers"
Suriname is **HET **land dat iedereen moet bezoeken, een prachtige natuur , vriendelijke mensen, doch opgelet voor OPLICHTERS.
Moonlight Jungle tours (rechtover de kathedraal) is zo een individu. Hij heeft mij en andere medereizigers opgelicht ( zonder eten en drinken op kumalu en geen vliegtuig om terug te keren) Klacht is neergelegd op aandringen van Het Belgisch Consulaat bij de politie in de keizerstraat doch tot op heden zonder gevolg.
Voor meer info
[EMAIL=“Eric.Van.der.Hoeven@pandora.be”]Eric.Van.der.Hoeven@pandora.be
je moet je wel aanmelden binnen een week
Als je naar Suriname komt krijg je op de luchthaven een stempel en binnen een maand kan je je aanmelden als je langer dan een maand wilt verblijven anno 2011.
Ik heb ook stage gelopen in Suriname. Binnen een maand moet je je melden bij de vreemdelingenpolitie. Bijna iedereen had binnnen no time een stempel en kon dan weer gaan. Niet vergeten je ticket en paspoort mee te nemen.