Live Vanuit Blanes

ben nu in blanes, na een X aantal uren in de bus gezeten te hebben ( volgens het boekje 18 uur ), we waren er al om half 7 van ochtend, maar kunnen nu pas bij de tenten :angry: …de halfe dag op het strand rondgelopen :huh:

Maar tis er allmal heel gezellig enzo, ik voel me weer thuis :rolleyes:
Ik zal proberen elke dag iets te laten horen van me, als dat mogelijk is…
En voor de gene diek op msn heb, zien me dan daar wel…

Maar als ik nog iets moet doen/proberen …laat het me weten, ben er nu toch 2 weken dus tijd zat…

Nu gaak ff eten, en dalijk kroegetocht. B)

L@trzzz :lol:

Heeej sgat :slight_smile:
Haha, vn my weet je toch wat je moest doen :stuck_out_tongue:

Nja, veel plezier daar :smiley:
En ni al te bruin worden he ^^

Wederom ben ik jaloers, ik wil ook weer!

Originally posted by Mell0w@14-08-2005, 18:42:24
** Wederom ben ik jaloers, ik wil ook weer! **

damn ik ook… als je daar 2 weken zit dan heb je het de laatste dagen al wel weer gehad maar zodra je thuis bent wil je direct weer terug!!

Kzat er byna 4 weken, en twas dat we terug moesten, maar my mag je er gerust 6 weken neer gooin :slight_smile:

Drom gaak volgens jaar 6 wekn :stuck_out_tongue:

Originally posted by WinkelWagentje@13-08-2005, 16:32:39
** Heeej sgat :slight_smile:
Haha, vn my weet je toch wat je moest doen :stuck_out_tongue:

Nja, veel plezier daar :smiley:
En ni al te bruin worden he ^^ **

nouw dat ben ik dus vergeten :frowning:

Maar aangezien dat ik de afgelopen dagen niet zo veel tijd had om te kunnen computeren, ben ik ff afwezig geweest <_<

Tis allmal heel leuk enzo, maar we hebben hier op La Masia wel last van dieven, onderandere zijn mijn lenzen af gelopen nacht gestolen, kwam trug van wc, en heel me toilet-tas was weg, met onderandere me lenze. Ook me portemonee, (zonder enige bankpasjes) is ook weg…vaag.

Ben ook naar Loret geweest enzo, was best wel cool, alleen de prijs voor 1 flesje water was 4,50 :blink: in de Collossos. Dus das allmaal wel veel te duur, hou het daarom ook lekkah bij blanes deze week

Hahaha, tsjah, Lloret is duur (a)
Maar uh ^^ Ach laat maar ook vr my :slight_smile:

Veul plezier daar ! :smiley:

Hallo Andre W.,

Wij (ik en een vriendin van me) hadden ook last van dieven. Een telefoon was bij ons gestollen en bij mensen die wij leerden kennen hebben ze geld, mp3 - speler, telefoons gestolen.

Wij kregen een koffercontrole van de leiding van beachmasters toen wij weggingen. Wij, ik en die vriendin van me, hoefden gelukkig onze koffers niet te openen, want zij wisten dat er bij ons ook gestolen was en het is een beetje raar om je eigen spullen te stelen. Wij hebben toen ook aangifte gedaan van die telefoon.

Ik zal even zeggen dat je je bankpasje, paspoort, etc in een kluisje moet doen. En de dure spullen gewoon in je koffer doen en je koffer op slot doen, als dat eventueel kan. En anders gewoon goed verstoppen.

Groetjes

Groetjes Christel

ik heb alles gehoord, er was zelfs een hele koffer weg van 1 van de proppers die er bij staan. Wij hebben zowiezo ook een kluisje, maar ik werdt vanochtend wakker…en kon me toilet-tas ook al niet meer vinden… :angry:

Alleen die politie hier is ook niet altijd aanwezig, zo ben ik meerdere keren met Wouter, en Niels naar het politie-hokje geweest.,…maar d´r is nooit iemand :blink: dalijk weer eens proberen.

Maar ieder geval bedankt voor het advies

L@trz,… André