Wij willen met aussi-tours een tour boeken van 3 dagen maar dan moeten we kiezen tussen Litchfield Np en Katherine (+omgeving). Wat raden jullie aan?
Merci, Liesbeth
Katherine is een mooie kloof, maar daar zijn er op zich meer van. Dus wat dat betreft ging onze voorkeur indertijd (2001) uit naar Litchfield (ook omdat we met onze auto langs Katherine zijn gereden en een tour hebben gedaan toen we de auto al hadden verkocht). Het hangt er vooral van af wat je nog meer hebt gedaan/gaat doen.
Veel plezier in ieder geval!
Christiaan
Hoi
ben bij allebei geweest, echt schitterend.
Als je van kanoen houd e ndoor een mooie hoge kloof wil roeien (en de kano sjouwen over stenen ivm waterstand, best makkelijk hoor daar niet van!) is katherine erg mooi.
je gaat door 3 kloof delen (van de 13) in 1 dag, moinder als je een halve gaat natuurlijk, geen crocs dus lekker zwemmen, mooie verscholen plekjes/watervallen om te bekijken, of lekker ff zonnebaden /zwemmen aan de kant van de kloof
Als je van watervallen houd ga dan naar Litchfield, daar draait het zo’n beetje om.je kunt er heerlijk zwemmen, ook onder watervallen
en schitterende foto’s maken Een hoogte punt van je reis, gegarandeerd.
als ik nu moest kiezen kies ik litchfield.
ook een aanrader is als je een halve dag over hebt om een boottour te doen in het park (LET OP, dit zegt iemand die NIET van tours houd!) De organisator is een ex zimbabwaan(wel een blanke) (er is er maar 1 daar dus die vind je wel) hij is zeer bekwaam en weet alles van de omgeving, laat je alle vogels e nandere dieren zien en weet fascinerend te vertellen.
Echt een aanrader voor 40$
lees meer op mijn pagina www.globetrotter.waarbenjij.nu
OOk over litchfield staan er verhalen op.
Veel pelzier en genieten er van het is er schitterend, je wilt zeker terug!
Neem ook zeker de Kimberleys mee dat is uniek, maar dat terzijde.
Nog meer vragen? laat maar horen.
groeten Remko