Lingua schools

Binnenkort ga ik naar agrentinie en wil in Buenos Aires 4 weken spaans gaan leren.
Ik weet bijna zeker dat ik ga boeken bij lingua schools maar wou toch even checken of er mensen zijn met goede ervaringen bij deze organisatie.
dus bij deze

wie heeft er ervaring met lingua schools en hoe is het bevallen?

groetjes,

Elouise

Hallo Elouise,

Ikzelf ben ook van plan om via Lingua Schools te boeken. Ik vind weinig informatie op internet over deze organisatie. Ben jij inmiddels ervaren met die organisatie?

Groetjes,
Suzanne

Hallo,

Ik heb zelf een talencursus van 4 weken gedaan in Buenos Aires via lingua schools. Het is een redelijk kleine school waardoor je snel mensen leert kennen. Ik heb daar contacten opgedaan waar ik nu nog in contact mee ben.

De docente die ik had was goed. Je moet wel goed kijken dat je in de juiste groep wordt gezet. Ik heb een tijdje bij iemand gezeten die al te veel ervaring had in vergelijking met mij. Dat is minder omdat je dan minder leert.

Ik ben wel tevreden want ik ga nu ook weer een cursus doen via hun in Salamanca.

Succes met het beslissen en geniet van Buenos Aires. Dat is echt een wereldstad.

Groet,
Nicole

Fijn dat je zo tevreden bent en er naar terug gaat. Blijft wel vaag dat ik er zo weinig over kan vinden. Maar i’ll see! Bedankt voor je reactie

Hallo Elouise,

Ik vroeg me af of je ook inderdaad via lingua schools naar buenos aires bent gegaan…heb namelijk nu het zelfde plan…
Zo ja ben benieuwd hoe je het bevallen is…