Hoi,
Omdat ik nog wat vakantiedagen over had die ik wilde opmaken heb ik week 9 (zaterdag 27 februari t/m vrijdag 5 maart) vrijgenomen.Voor deze week heb ik geen vakantie geboekt, maar ik wil toch graag ergens heen. Nu vertelde mijn collega dat hij vaak gaat liften en dat dit heel goed bevalt. Hij is op die manier bijvoorbeeld al naar Parijs, Barcelona en Boedapest geweest.
Ik ben aangestoken door zijn enthousiaste verhalen en wil zelf ook wel ’s gaan liften. Omdat ik maar een dag of 4/5 heb om te liften, zit het er jammer genoeg niet in om naar Barcelona of Boedapest te gaan, maar Parijs of misschien Berlijn moeten wel lukken. Ik sta trouwens helemaal open voor andere suggesties! Zaterdag 6 maart moet ik weer terug zijn in Nederland, maar de rest van de week ben ik flexibel. Wat overnachten betreft heb ik de voorkeur voor een hostel (ik heb nl. niet veel budget beschikbaar).
Mijn vraag is: heb jij zin om in week 9 te gaan liften? Het lijkt me namelijk een stuk gezelliger (en veiliger) om met z’n 2’en te gaan. Ik geef de voorkeur aan een vrouw als liftmaatje, maar dit is geen harde eis.
Zelf ben ik trouwens 26 en woon ik in Utrecht. ’s Avonds een drankje doen in de kroeg vind ik leuk, maar ik ben verder niet echt een uitgaansmens. In Parijs/Berlijn/… wil ik graag wat culturele dingen doen, de highlights bekijken en verder gewoon rondslenteren, wat drinken in een café, ’s avonds lekker (maar niet al te duur) eten, etc. In Parijs wil ik in ieder geval naar ’t Louvre (is er bij mijn enige vorige bezoek niet van gekomen).
Ik hoop dat je zin/tijd hebt om mee te gaan!
Grts!
Anna