Afgelopen jaar ben ik gaan liften naar Brussel!
Wat een top ervaring was dat! Of terwijl, het smaakt naar meer!
Wie lijkt het leuk om een weekendje naar Berlijn te gaan Liftend!
Afgelopen jaar ben ik gaan liften naar Brussel!
Wat een top ervaring was dat! Of terwijl, het smaakt naar meer!
Wie lijkt het leuk om een weekendje naar Berlijn te gaan Liftend!
Dit heb ik ook altijd al willen doen hier in Europa! Dat ik in Amerika was heb ik dat gedaan en dat is me echt goed bevallen!Berlijn schijnt ook echt een supertoffe stad te zijn!Greetz Thalissa
Super leuk! Ik heb een jaar in Berlijn gewoond dus wil wel mee gaan als gids?
Hoi hoi
Super leuk!!! En hieronder hebben we een reisleider! Misschien nog een reisgenoot vinden en we kunnen per tweetal liftend naar Berlijn! Super!!!
Hoi Fansefans,
Geweldig idee! Ken je nog iemand? Kunnen we met zijn 4en gaan liften haha! Kijken wie het snelst in Berlijn is!!
in welk weekend zouden jullie weg willen gaan? misschien is het beter om op een donderdag al weg te gaan dan hebben we een lekker lang weekend in Berlijn!
Haha, leuk Thalissa, daar hou ik wel van!!! Ik zeg laten we wat afspreken en kijken of het klikt en dan plannen!
doen we!maar met hoevelen gaan we dan?ik weet niet waar jij vandaan komt daisy maar ik woon in alkmaar dus moeten we ff een plaats afspreken met zn alle!Greetz
Dit lijkt mij ook een super plan, wou al naar Berlijn gaan.
Hebben jullie al plannen samen gemaakt.
Ikzelf kom uit Lelystad…
Xxx Anna
laten we anders met zn alle binnekort in amsterdam ofzo afspreken?komt dat voor jullie uit ivm reistijd?
Ja dat lijkt me een goed plan, Amsterdam is voor mij
Geen probleem… Wanneer zou jullie goed uitkomen?
Hoi hoi
Helemaal top! Ik kom uit het zuiden maar doordeweeks is het voor mij geen probleem om af te spreken! Zijn jullie op een doordeweekse dag vrij of in de avond? Woensdag 20 maart zou ik kunnen? of vrijdag 22 maart einde van de dag / avond!
We kunnen zo afspreken of even per mail (prive)
Maar wellicht zijn er wel meer mensen die interesse hebben! Ik zeg: van harte welkom!
Die woensdag daarop (27e) zou ik kunnen. dit is me email adres: [EMAIL=“lissyluv@hotmail.com”]lissyluv@hotmail.com
De 27ste is ook goed voor mij. Mij. Email adres is Annamarijemeijer@live.nl… Kunnen we in een groepje mailen is makkelijker xx