Berlijn lijkt me een geweldige stad en ik zou er graag een keer naartoe willen. Het lijkt me eigenlijk wel zo leuk om samen met iemand te gaan, bij voorkeur iemand met een goed rischtingsgevoel.
Ik ben zelf een vrouw van 23, heb nog niet zo veel ervaring met reizen maar daar gaat verandering in komen.
hoii
ik had al gereageert, maar jij nog niet
ik hoor je
groetjes jeroen
Hi, lijkt mij ook super om eens naar Berlijn te gaan - staat hoog op m’n lijst…
Als je nog steeds wil gaan - mail even terug naar [EMAIL=“dajozo@hotmail.com”]dajozo@hotmail.com (Daan, 26).
Groetjes!
ik ga 7-7-2007 naar berlijn dan is daar de love parade,is erg leuk en veel te beleven daar dan.groetjes Richard.
hallo allemaal
Ik ben er weer aan het denken geslagen en natuurlijk de zoektocht naar de juiste reis met hotel of hostel,om er met oud op nieuw bij te zijn,en natuurlijk de stad te bekijken.zoek via deze weg iemand om mee te reizen en een leuke tijd te hebben daar.
groetjes Richard
zeker ik dacht met oud en nieuw.
jij nog plannen?
Groetjes.
Hallo ben niet geweest verleden jaar maar dit jaar probeer ik zeker te gaan,denk om zelf te rijden,en ben jij nog geweest?
je hebt msn zie ik,is het goed dat ik je toevoeg,mijn msn is [EMAIL=“richardj@hetnet.nl”]richardj@hetnet.nl
groetjes Richard.