berlijn

Hallo,

Ik ben een alleenstaande/ gaande vrouw van 39. Ik zoek een reis genootje.
Ik reis merendeels alleen maar het liefst met iemand samen. Volgende maand van 17- tot 20 oktober ga ik naar berlijn. Wie o wie heeft zin om mee te gaan/is bekend daar. Of vind het gewoon gezellig om iemand bij zich te hebben. Als je al daar bent zou ik het ook niet erg vinden. Ik was een paar jaar geleden al geweest in de tijd van de Love parade, maar toen was het zo druk. Nu even de tijd om de stad eens goed te bekijken. Ik ga met de trein en reis low budget.
Mocht Berlijn je niet trekken, ik sta natuurlijk ook open voor andere landen en wil ik rustig met jou meegaan!!

Durf jij de uitdaging aan, dan zie ik graag een reactie tegemoet.
Groetjes Debby

Hallo Debby,

Ik wil graag reageren op je oproepje.Ik ben op zoek naar reisgenootje(s) om eventueel plannen voor de zomervakantie te maken en dus,helaas voor jou,niet om mee te gaan naar Berlijn hoewel ik daar ooit wel eens naar toe zou willen gaan!

Ik begrijp uit je oproepje dat je iemand bent die vaker alleen weg gaat?
Omdat ik in mijn omgeving niemand heb die ver weg op vakantie wil ben ik dus nu maar het reisgenoten forum aan het bekijken en op zoek naar mensen.Ik ben net een weekje terug van mijn “zomervakantie” maar heb nu al weer zin om rond te gaan kijken voor volgend jaar! Ik geef toe dat ik het ook wel een beetje eng vind om met een vreemde weg te gaan daarom begin ik op tijd met rond kijken zodat ik mensen wat beter kan leren kennen.

Een beetje wat over mezelf: ik ben 36,ook alleengaand/staand,ervaren reizigerster met voorkeur voor comfort(liever geen tent o.i.d).Ik ben net terug uit Canada en Amerika en die kant(en) zou ik volgend jaar ook graag op gaan.Canada is een super mooi land maar ik wil eigenlijk ook wel graag richting West Amerika.Las Vegas e.d.
Ik hou absoluut niet van hitte/warmte dus op een strand liggen zie je mij niet doen!

Dit even in het kort over mij.

Ik hoop dat je iemand vind om mee naar Berlijn te gaan en misschien wil je met mij mailen om eventueel reisgenootjes te worden voor een volgende vakantie/stedentrip!

Groetjes,
Jolanda

Hoi Jolanda,

Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad iemand die veel alles zelf doet. Deze zomer was ik met een vriendin/ ex- collega naar Mallorca geweest. Nu heb ik niet meteen de mogelijkheid om ver te gaan, maar Thailand en Canada staan zeker nog op mijn lijstje. Buiten dat heeft Europa ook nog genoeg hot spots. Ik heb nog geen plannen voor volgend zomer, wel wat opties die ik interessant vind. Onder meer een rondreis naar Egypte. Ik ben meer voor het avontuurlijke, hoewel Mallorca echt een zon/ zee strand vakantie was. En de maand erop had ik een citytrip naar Parijs gemaakt. Vorig jaar heb ik ook rondreis door Indonesie gemaakt, dus ik ben van overal voor in.
Mijn interesse ligt niet zo bij kamperen ofzschoon ik dat ook wel wat vind hebben. Maar zal het niet snel doen. Ik woon in het westen van het land, als je wil kan ik je mijn mailadres in PV doorgeven?

Groetjes Debby ; Ik hoop dat je meer inzicht heb gekregen waar ik voor voel en wat mijn doel van het reizen is.