Liften door IJsland Mei/ Juni

Hallo mede reizigers!

Midden Mei ben ik van plan naar IJsland te vertrekken om daar 3 weken rond te liften. Het staat nog niet vast of ik erheen vlieg of eerst naar denemarken lift en van daar uit de boot naar IJsland pak, ligt eraan waar ik de beste deal vind.

Eenmaal in IJsland wil ik de meeste tijd kamperen en misschien her en der een hostel of een couchsurf adres meepakken. Ook maaltijden wil ik zo veel mogelijk zelf koken, back to nature met alleen de meest basis kookbenodigdheden.

Ik wil veel prachtige natuur te zien, relaxen in hete waterbronnen, misschien wat kayaken/hiken/raften/bergbeklimmen, af en toe een feestje bouwen en bovenal gewoon spontaan doen wat leuk lijkt!

Aangezien dit vast een stuk gezelliger (en veiliger) met een paar man is, zoek ik een of meerdere reisgenootjes om mee op reis te gaan. Ik ben een 18 jarige meid, heb ervaringen met verre reizen in mijn eentje en sta altijd open voor de meest uiteenlopende dingen. Dus als jij een leuk, gezellig, sociaal, avontuurlijk persoon van onder de 30 bent, stuur me maar een prive berichtje!

Groetjes Miri

hey miri

ik ben michiel, 20 jaar.
Ijsland stond al lang op mijn verlanglijst dus ik heb zeker interesse om mee te gaan en ijsland rond te trekken. Ik heb komende maanden tijd dus als het u interessant lijkt moogt ge mij altijd mail sturen op michiel.ooms@live.be

grtz