Zoals jullie aan de titel al kunnen zien zoek ik nog een reisgenoot om samen naar Ijsland te vertrekken begin augustus tot eind augustus om daar op avontuurlijke wijze de natuur te verkennen. Ik zal volledig eerlijk zijn en meteen erbij zeggen dat dit mijn eerste maal is dat ik z’on reis zal maken. Dit is dus voor mij volledig nieuw en doe dit als een soort van voorbereiding/verkenning omdat ik graag een wereldreis zou maken maar dit niet zomaar ga doen. Ik wil er dus wel 100% zeker van zijn dat ik dit wel aankan. Ik prefereer een persoon van rond dezelfde leeftijd (ik wordt 20 in november) en iemand die dus al wat ervaring/kennis heeft over het reizen.
Ik ben van 11-20 augustus in ijsland. Ga voornamelijk vanuit Reykjavik georganiseerde trips doen en wil voor 2/3 nachten naar skaftafell voor gletsjer wandelen en gletsjermeer. Ik slaap ik mn tentje dus afhankelijk van t weer hoe en wat ik ga doen. Mocht je ergens aan mee willen doen, prima. Ben een vrouw van 28 en al wel wat reiservaring in mn eentje. Vragen staat vrij! Overigens is t voor mij wel de eerste keer in Ijsland.
Hi Nicolaas! Ik (27 en reiservaring) ben zelf van 18 aug-5 sept op Ijsland met the boyfriend. Hebben een 4x4tje gehuurd om het eiland te verkennen. Misschien kunnen we je nog ergens oppikken en een stukje meenemen door de wildernis ! Stuur maar een berichtje als je interesse hebt! Greets