Lieve, leuke au pair aangeboden.

Hallo familie!!

Ik zal mij even voorstellen, mijn naam is Cindy Verweij 22(in maart 23) jaar en woon in Zoetermeer (omstreeks den haag). Ik doe momenteel de opleiding pedagogisch medewerker (kinderopvang) en ben daarmee klaar in mei. Ik loop nu al drie jaar stage op verschillende groepen, ik heb stage gelopen met de leeftijd van 6 weken tot 13 jaar. Ik ben ook in het bezig van een VOG (verklaring omtrent goed gedrag) In Nederland is er weinig tot geen werk in de kinderopvang en dat is voor mij een teken dat ik het wat avontuurlijker moet gaan opzoeken, de wereld ontdekken en kinderen verzorgen, mijn grote droom. Ik heb nu bijna 4 jaar mijn rijbewijs en rook niet, ik heb ook nog nooit gerookt en ben dat ook niet van plan smiling smiley Zelf heb ik geen kinderen maar wel hele leuke kleine nichtjes waar ik veel op pas, ik heb momenteel ook 6 oppasadressen met de leeftijd van 3 tot 12 jaar oud. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om nieuwe dingen te ontdekken, te sporten of lekker een filmpje te kijken en natuurlijk van shoppen, welke vrouw houdt daar nu niet van, haha. Hebben jullie nog vragen aan mij, zouden jullie nog wat van mij willen weten? Dan kan je natuurlijk mailen!

Ik hoop van jullie te horen!

Liefs,
Cindy

(Hieronder kan je reageren of je kan me altijd een persoonlijk berichtje sturen!

Hoi Cindy,

Ik vroeg me af of je al een leuk gezin hebt gevonden of nog opzoek bent?
Voor het gezin waar ik een jaar als au pair gewerkt heb ben ik op zoek naar een nieuwe au pair. Het gaat om een gezin in Antalya, Turkije. Een alleenstaande Nederlands sprekende moeder met 3 kids. 2 jongens van 7 en bijna 4 en een meisje van 5. De oudste twee gaan naar school. De kinderen spreken zowel Nederlands als Turks.

Als je interesse hebt hoop ik iets van je te horen.
Dan kan ik je meer info geven, foto’s van mijn jaar laten zien en in contract brengen met de moeder van de kids

Groetjes Milou

Via Wereldwijzer app

Beste Cindy,

Wij wonen sinds tien jaar Montevideo, Uruguay waar ik honorair consul voor Nederland ben. Ben getrouwd met een Uruguayaanse en we hebben vijf kinderen: 20, 14, 8,7 en 1 jaar oud. Wij zoeken naar een Nederlands sprekende au-pair die 's ochtends met onze dochter speelt en in het Nederlands met haar spreekt. 's Middags en 's avonds vrij om Spaans te studeren of andere (pedagogische) activiteiten te ondernemen. Zo nu en dan 's avond oppassen. Geen huishoudelijk werk daar wij huishoudelijk personeel hebben. Het idee is dat de au pair voor een jaar bij ons woont. We wonen in een mooi huis in Montevideo’s residentiële wijk “Carrasco”. Onze voertaal thuis is gemixed tussen Spaans, Engels en Frans.

Als je geïnteresseerd bent dan kunnen we nog wel wat verder contact opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Rene Sonneveld