Lieve en ondernemende au-pair gezocht voor in Uganda

Hoi,

Ik ben de trotse vader van een prachtige zoon die net 4 jaar is geworden. Ik woon niet meer samen met zijn moeder, maar hij is gelukkig wel 4 of 5 dagen per week bij mij. Ik probeer zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen en daar genieten we enorm van. Onze prachtige uitstapjes in het prachtige Uganda dragen daar zeker aan bij! Ik zorg verder nog voor voor een lieve Ugandeze jongen van 10 jaar, die een soort pleegzoontje is geworden.

Ik woon in Uganda omdat ik hier een reisorganisatie heb (Matoke Tours) en een lodge (Mutanda Lake Resort), samen met mijn zakenpartners.

In principe heb ik geen au pair nodig qua oppas, maar toch heb ik besloten om opzoek te gaan naar een lieve Nederlandse Au Pair. Dat heeft als voornaamste reden dat ik wil dat mijn zoon meer geprikkeld wordt, dat hij uitgedaagd wordt en dat hij beter Nederlands leert.

Ben jij een lieve, ondernemende meid met rijbewijs die het leuk vindt om voor mijn zoon te zorgen en daarnaast van het leven in Uganda te genieten, dan hoor ik graag van je!

Hallo,

Ik zie dat dit bericht van 2014 is maar als u nog opzoek bent wil ik u graag laten weten dat ik geinteresseerd ben! Mijn naam is Irene Gerritsen en ik ben 19 jaar. Ben erg sportief (wielrennen, veldrijden en paardrijden) en vind het heerlijk om bezig te zijn. Ik ben in bezit van een rijbewijs en heb al veel ervaring in oppassen. Zowel binnen het kinderdagverblijf van mijn moeder als buitenshuis. Als u interesse heeft of meer wilt weten mag u mij een mail sturen via irene.gerritsen@live.nl.

Ik hoor graag van u,

Irene Gerritsen

Hallo,

Ik zag je berichtje en werd meteen enthousiast, ik zag dat je in 2014 een au-pair zocht.
Als u rond september een au-pair zoekt stel ik mij graag ter beschikking.

Ik zal mij even voorstellen.

Mijn naam is Andrea Withaar
Ik ben 19 jaar en in bezit van een rijbewijs.
Ik ben bezig met het afronden van de opleiding Sociaal Agogisch Werk - pedagogisch medewerker.
Ik heb veel ervaring met kinderen opgedaan van de leeftijd 0 tot 12 jaar.
Mijn eigenschappen zijn: Leergierig, ondernemend, enthousiast.

Ik hoor graag van u.
andrea_withaar@hotmail.com

hallo,

Ook ik zie dat je berichtje al sinds 2014 op dit forum staat. Maar ik ben erg nieuwsgierig of u nog steeds opzoek bent naar een au pair.
Ik ben Eline van Zuijlen en ben 23 jaar. Vanwege te weinig punten mag ik in september nog niet beginnen aan mijn stage, dus besluit ik er een half jaartje tussen uit te gaan. Ik ben erg ondernemend, hou van een uitdaging en niet onbelangrijk, ik kan goed met kinderen om gaan. Ik heb ook al 5 jaar mijn rijbewijs.

Uganda lijkt me een hele uitdaging. Ik ben daarom erg benieuwd naar hoe dit allemaal werkt. Hoeveel uren zal ik maken? Want ik zou het wel leuk vinden om te kunnen helpen. Ook ben ik een klein beetje benieuwd naar de kosten. Dus wanneer u denkt dat we elkaar kunnen helpen, stuur me dan een mailtje.

met vriendelijke groet,

Eline van Zuijlen
eline_van_zuijlen@hotmail.com

• Updated - - -

hallo,

Ook ik zie dat je berichtje al sinds 2014 op dit forum staat. Maar ik ben erg nieuwsgierig of u nog steeds opzoek bent naar een au pair.
Ik ben Eline van Zuijlen en ben 23 jaar. Vanwege te weinig punten mag ik in september nog niet beginnen aan mijn stage, dus besluit ik er een half jaartje tussen uit te gaan. Ik ben erg ondernemend, hou van een uitdaging en niet onbelangrijk, ik kan goed met kinderen om gaan. Ik heb ook al 5 jaar mijn rijbewijs.

Uganda lijkt me een hele uitdaging. Ik ben daarom erg benieuwd naar hoe dit allemaal werkt. Hoeveel uren zal ik maken? Want ik zou het wel leuk vinden om te kunnen helpen. Ook ben ik een klein beetje benieuwd naar de kosten. Dus wanneer u denkt dat we elkaar kunnen helpen, stuur me dan een mailtje.Ik ben beschikbaar vanaf augustus 2016

met vriendelijke groet,

Eline van Zuijlen
eline_van_zuijlen@hotmail.com