Hoi,
Ik ben de trotse vader van een prachtige zoon die net 4 jaar is geworden. Ik woon niet meer samen met zijn moeder, maar hij is gelukkig wel 4 of 5 dagen per week bij mij. Ik probeer zoveel mogelijk tijd met hem door te brengen en daar genieten we enorm van. Onze prachtige uitstapjes in het prachtige Uganda dragen daar zeker aan bij! Ik zorg verder nog voor voor een lieve Ugandeze jongen van 10 jaar, die een soort pleegzoontje is geworden.
Ik woon in Uganda omdat ik hier een reisorganisatie heb (Matoke Tours) en een lodge (Mutanda Lake Resort), samen met mijn zakenpartners.
In principe heb ik geen au pair nodig qua oppas, maar toch heb ik besloten om opzoek te gaan naar een lieve Nederlandse Au Pair. Dat heeft als voornaamste reden dat ik wil dat mijn zoon meer geprikkeld wordt, dat hij uitgedaagd wordt en dat hij beter Nederlands leert.
Ben jij een lieve, ondernemende meid met rijbewijs die het leuk vindt om voor mijn zoon te zorgen en daarnaast van het leven in Uganda te genieten, dan hoor ik graag van je!