Liefhebbers Wereldmuziek!

Hoi,

Om meer inzicht te krijgen in de mening over “wereldmuziek” zijn wij op zoek naar mensen die hier geïnteresseerd in zijn. En ongeveer 5 minuutjes de tijd hebben voor onze online enquête!

Wij zijn studenten Small Business & Retail Management en doen in opdracht van Mixed Magazine een marktonderzoek. Mixed is een tijdschrift met als onderwerp wereldmuziek dat binnenkort op de markt verschijnt.

Dus als je interesse hebt in “wereldmuziek” (in de breedste zin van het woord) zouden we het erg op prijs stellen als je mee wilt werken aan ons onderzoek (graag alleen serieuze reacties). Via onderstaande link kom je bij de enquête uit.

Door het invullen van deze enquête kan je kans maken op een jaarabonnement op Mixed. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is aan het eind van de enquête je emailadres in te vullen.

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Ilse & Nathalie

Hoi Ilse en Nathalie,

Ik heb de enquete ingevuld. Maar ik zou graag het volgende kwijt willen. De vragen die gesteld worden zijn meer in het belang voor het tijdschrift, hoe dat ze het moeten ‘indelen’, dan dat er echt naar onze mening wordt gevraagd over wereldmuziek. En dat vind ik een beetje jammer, want ik denk dat het een heel leuk onderwerp is om meer over te weten te komen.

Veel succes met jullie onderzoek!
Groetjes,
Barbara

Hoi Barbara,

Dank je wel voor het invullen van de enquête!

Het is inderdaad zo dat wereldmuziek hier in verband staat met een tijdschrift. Er wordt wel naar jullie algemene mening over wereldmuziek gevraagd en dan dus de voorkeuren.
Voor ons doel van het onderzoek is het niet geschikt om diep in te gaan op de uitgebreide mening over wereldmuziek.

Maar het is zeker een heel leuk en interessant onderwerp. We zullen je idee bij onze opdrachtgever neerleggen. Misschien dat er in de toekomst iets mee gedaan kan worden door het blad.

Bedankt en groetjes,

Ilse & Nathalie