Lidmaatschap

Beste lezer,

Ik heb gister het lidmaatschapsbedrag voor een half jaar overgemaakt voor Samenwerkingsverband Vrijwilligerswerk Buitenland.
Ik heb geen enkele bevestiging gekregen.

Kunt u mij een factuur sturen?
En nog belangrijker, een uitleg over hoe ik het beste de Organisatie-pagina kan inrichten?

Groeten,
Thomas

Peru Volunteer

Hi Thomas,

Leuk dat jullie ook deelnemen aan het Online Samenwerkingsverband Vrijwilligerswerk Buitenland. Uitleg over het plaatsen van berichten vind je hier: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=175028

Het logo van jullie organisatie plaatsen we in de rubriek www.wereldwijzer.nl/vrijwilligerswerk Kun je jullie logo hieronder bijsluiten?

De factuur wordt naar het e-mail adres gestuurd dat je bij registratie hebt opgegeven.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het gerust weten!

Groeten, Jeroen

Aangezien je een Nederlands btw nummer hebt moet ik een Nederlands adres op de factuur zetten. Kun je hieronder even laten weten welke dat is of mij deze in een prive-berichtje sturen?

Groeten, Jeroen

Hoi Jeroen,
Hier is het logo.

Hartelijk bedankt!

Groet,
Thomas

Top. Als je jullie profielpagina hebben gemaakt voor de rubriek ‘Organisaties Vrijwilligerswerk Buitenland’ dan kunnen we het logo ernaar linken. Zie handleiding www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=175028

Ik ga er de komende dagen mee aan de slag en wanneer het enigszins staat dan laat ik het weten!
Dankjewel

Prima!

Hoi Jeroen,
Ik heb net de profiel-pagina in de wachtkamer gepost.
Qua layout: hoe maak ik de zinnen korter? Dus het verkleinen van de zin-lengte.
Bedankt alvast!
Groetn,
Thomas

Hi Thomas,

Ziet er goed uit! Nog even een paar puntjes:

• We hebben 1 foto naar onder de tekst verplaatst; heb je hier ook een grotere versie van? Dan is deze beter zichtbaar op verschillende schermformaten en social media; de andere foto’s zijn als bijlage waardoor de leesbaarheid op verschillende schermen ook beter wordt

• De Vimeo werkt blijkbaar hier niet, geen idee eigenlijk waarom; heb je de video’s ook op YouTube?

• De regels zijn straks in de vrijwilligersrubriek vanzelf al korter

Hoi Jeroen,

Dat is jammer van Vimeo.
Ik ga Youtube bekijken, maar dat gaat helaas even duren.
Nog even wachten met publiceren dus?

Deze foto?

Ik had idd verkleind om de foto’s niet te zwaar te maken.

• Updated - - -

Hoi Jeroen,

Dat is jammer van Vimeo.
Ik ga Youtube bekijken, maar dat gaat helaas even duren.
Nog even wachten met publiceren dus?

Deze foto?

Ik had idd verkleind om de foto’s niet te zwaar te maken.

Die foto inderdaad! Kun je die erin zetten?

Zeg jij het maar: wachten met publiceren of nu publiceren?

Nog heel even wachten. Youtube stond aan ander account gekoppeld, en dat kan je dan niet overzetten.
Dat kanaal wordt verwijderd, en dan probeer ik t vandaag/morgen gereed te hebben.

Prima, laat maar weten als het gereed is. Het mooi van YouTube is dat je video’s ook daar goed gevonden kunnen worden als je de juiste trefwoorden gebruikt.

Ja, dit stond al tijden op een lijstje (waar je nooit aan toekomt… :wink:

Maar de youtube video’s staan in t profiel, dus het kan gepubliceerd worden! Bedankt voor de hulp.

Nog een vraag: ieder project wordt doorgepost op de sociale media channels van de Wereldwijzer? Om het overzichtelijk te houden kan ik dus het beste per week nu de projecten posten?

Ziet er goed uit! Kun je de foto in je profiel nog vervangen met de grotere foto? Dan komt ie beter op de verschillende schermen en op de social media kanalen.

Ieder project wordt inderdaad automatisch gedeeld op de social media kanalen. Je kunt ze allemaal in de Wachtkamer plaatsen, wij zorgen dan voor de spreiding :slight_smile:

Ik kan ineens niets meer met de foto’s doen; krijg alleen maar foutmeldingen.
Ik heb de foto verwijderd en krijg nu niets meer geupload…zeer vreemd.

Ok, dan kan ik gaan werken aan de Project-posts.

Wat voor foutmelding krijg je?

Bestand te groot, kan oude foto steeds niet verwijderen.
Ik zet de foto wel als attachment eronder, en dan gaat de focus meer op de video’s.
Of is dat geen goede oplossing?

Als je 'm eronder als attachement kunt zetten, dan kunnen wij 'm daarna wel in het bericht zetten als je wilt.

Dat zou top zijn!
Heb de aanpassing gemaakt, alleen kan ik de naam van de foto niet aanpassen.
Wanneer ik de foto met de juiste grote en naam (Machu Picchu) upload, dan krijg ik een error.
Maar ik doe t ermee, hartelijk bedankt voor de hulp!