Hallo allemaal,
Ik loop het hele internet af om mensen te ontmoeten die net als mij, vele maanden per jaar leven in Kenya.
Sinds 2012 ben ik gemiddeld een half jaar in Nederland om te werken en een half jaar woon ik in een klein dorp dicht bij Ukunda.
Groetjes Anna
Welkom op Wereldwijzer!
Wellicht kun je even een kijkje nemen in het Kenia Forum. Verder is er een forumgebruiker die frequent post en ook in Kenia woont, namelijk Marriette. Ik wens je veel succes en veel forumplezier. ![]()
ik heb eens contact gehad voor advies met een hollandse dame die in Kwale werkte in een soort cliniek
volgens mij deed ze iets van fysioterapie en iets op homeopatische basis
zover ik me herinner was haar naam Marie
Hoi Anna!
Waar woon je dan precies? Ik woon sinds april 2012 permanent in Ukunda namelijk! Ben getrouwd met een Keniaan en hebben een dochtertje van ruim anderhalf!
Als je het leuk vind contact te krijgen, stuur me dan gerust een pb, dan kunnen we mailadressen/telefoonnummers ed uitwisselen!
Groetjes Marriette
www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu
Val ik op Danechka?
hahaha!
Ik zie je zo nu en dan voorbijkomen. ![]()
Hallo Marriette,
Wat ontzettend leuk om te horen dat jij in Ukunda woont. Ik woon in Mwalibemba, ongeveer 10 minuten van Ukunda.
Ik zou het erg leuk vinden om een persoonlijk bericht te sturen …alleen ik zou niet weten hoe.
Ik heb je nu een persoonlijk bericht gestuurd. Als het goed is zie je dat bovenin je scherm naast je naam, bij berichten een nummer 1. Als je hier op klikt moet het volgens mij lukken. Ik gebruik zelf de app op mn telefoon, dus heb het normale browserscherm niet zo voor me. Maar volgens mij klopt wat ik zeg wel, toch Danechka?
Door op de gebruikersnaam te klikken kom je terecht op het gebruikersprofiel, hier staan verschillende opties en de tweede opties is dan een privébericht sturen. Succes! ![]()
is die dame Marie van de cliniek uit Kwale ook bij jullie bekend ?
Nee, ik geloof niet dat ik haar ken. Woont zij hier ook permanent? En woont zij hier in Ukunda of echt in Kwale zelf, want dat is best nog wel een eindje hiervandaan…
Ken nog wel veel andere Nederlanders die hier projecten hebben, veel zijn of komen overwinteren…