Leukste plekken in Blanes

:smiley: dankjeeeee ! :embarrese :geek:

haha bij ons komt in zomerperiode altijd zo’n meneer met muziekorgel voor de deur staan, denkt dat dat klanten trekt ofzo maar dat is zeer irritant als je 8er de kassa staat awnt dan kan je niet meer denken! maar dan komt ie ook altijd binnen met dat centenbakkie :stuck_out_tongue: geven altyd standaard 50 cent want hij komt iedere week dan :S

haha ja maar die zou ik ook niet meer dan 50cent geven !
als die elke week 50cent krijgt, wordt die in de zomer best rijk van jullie :cool:

en amnesty is voor t goede doel he ! duss :smiley: achjaaa

is vervelend he zoon orgels in de stad :dead:

haha ja maar soms ist wel gezellig :stuck_out_tongue: maar onze winkel zat eerst zo in zo’n zijstraatje dus kwam ie niet echt lang ook als sinterklaas dan kwam ofzo reed ie er ook neit echt langs maar nu zitten we echt op de hoofstraat :stuck_out_tongue:

haha ojee, recht voor de deur zeker :D?

het kan soms wel een gezellige sfeer bezorgen :smiley:

wij hebben da nie zo veel, orgels… ja af en toe in de zomer, dan staat tie gewoon recht voor de ingang van een supermarkt :smiley:

ik vind die mensen som echt zielig…
staan ze daar in zoon kloffie, met zoon bakje te rammelen… !
wil ik ze echt miljoene geld geven! maarja dat heb ik helaas niet :frowning:

ik geef ze niks :slight_smile:

bij mij ligt het eraan, wat ik net gekocht heb bij de supermarkt… als ik dan wat wisselgeld heb ofzo…

jaa klopt, ik geef meestal ook wat ik van kleingeld heb

Ik niet.
Heb nooit geld & als ik t wel had. ze krygn toch al gnoeg van andere ? :slight_smile:

jaa daar zit wel wat in ! :slight_smile:
bespaar je idd ook zelf weer wat geld :slight_smile:

Ik geef aan myn eigen doel

bewaar jij het maar voor je scooter hè… bezine en die shit;)

Benzine moet ik zelf dokken. De rest niet. BEN NIET GEK :smiley:

zo k ga het daar erg naar mn zin heben…:wink:

haha zeker :smiley: gister 4 gratis drankjes gehad :stuck_out_tongue:

haha ik toevallig gister gratis rode voda-redbull ! :smiley:

we waren op de verjaardag van een vriend en ik moest even sigaretten kopen om 2 uur … maar alles was gesloten, dus wij naar 'zon cafe inde buurt…zaten nog van die mensen daar…kregen we van hun drinken enzo :cool:

jaa leuk weekend gehad ! :slight_smile:

in malgrat was dat het TMF-café , waar je die liter-coctails voor 5 of 6 euro kreeg… daar gingen we altijd heen om 11 uur…daarna naar Asterix en daarna naar de discotheken ! :smiley:

haha vriendin kon de barman en die ging ons nieuwe shotjes laten proeven :stuck_out_tongue:

haha dat is áltijd handig he :wink: waren ze lekker :stuck_out_tongue: