Leukste plekken in Blanes

Disco Arena alleen de naam is jammer maar toch ken je der heerlijk los gaan op darkie hoor
en mimmos idd lachgas ballonetjes hale :smiley:

Dit jaar gewoon weer keihard stampen cker 't laatste uur altijd word weer helemaal te gek!!!

Wel met die klautjes van je, de lucht in hè.
en het laatste uur is trouwens niet om 3 uur maar om 5 uur ofzo

whahaha wout :D:D. Arena vind ik het leukst want daar draaien ze het vaakst de muziek die ik leuk vindt. Mimos is ook leuk, maar daar zul je mij niet op de dansvloer zien :smiley:

haha ik was helemaal verslaafd aan dat lachgas :laugh:

lachgas hehe dat brengt leuke herinneringen naar boven :stuck_out_tongue:

Daar ken ik ook over mee lope prate alleen de volgende dag was neit leuk

ik heb noooooit katers :smiley: gewoon nooit, geerfd van mn ouders :banana:

hehe geloof me dat komt nog wel je bent pas 16, toen ik 16 was had ik ook nooit katers en ik dronk echt veel veel meer dan nu en ook alles door elkaar, maar geloof me als je ouder bent en je hebt echt een x goed gezopen, een fles baco, 9 biertjes en wat breezers geloof me dan komt die kater vanzelf.

haha ik vind gewoon dat ik gezegend ben (A)

ohwww al die leuke verhale ik doe gewoon overal aan mee :stuck_out_tongue:

klopt…in het begin had ik nooit katers…maar ze beginnen nu ook steeds meer te komen… en geloof me das NIET relaxd op de zondag-middag:dead:

haha arme jij :wink:

je moet ook niet gaan mixen. Gewoon aan de bacardi of aan het bier.

ik vind beide wel lekker:whistle:

Ja inderdaad… :whistle:

Sooo ik word al benieuwd… eigenlijk wou ik naar Salou… (nicky/vriendin die meegaat) wou er niet heen…

Maar dit lijkt me nu ook leuk…

ik kom bijna elk jaar trug, (heeft meerdere redenen dan alleen de vakantie) maar tis zkr gezellig:)

Wat zijn voor jou de redenen om terug te keren naar BLANES?

nouw… ik ben d’r geboren…, ik kom natuurlijk ook voor het feest:banana:
maar me vader en moeder hebben er 16 jaar lang gewoond en gewerkt…hebben er nog veel vrienden en kenissen, enz.

daarom ben ik er meestal elk jaar wel fkes