Leuk artikel over Nederlander in Buenos Aires! Met diverse TIPS

Nederlander in BA!

Zelf heb ik veel met de geïnterviewde Adriaan te maken gehad. Hij heeft mij ongelofelijk goed geholpen. Met verscheping van onze auto, met tips voor onderweg en met het sluiten van een geldige autoverzekering, daar de groene kaart niet telt in Argentinië.

Je kan hem vinden onder de naam catamaran (http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=188472)

Mooi om jullie (:zon02:)te helpen…

Ik sluit me hier bij aan! Ik ben net terug van een prachtige rondreis samen met een vriendin door Argentinie, wat een geweldig land, prachtige mensen. Ben een kleine week thuis, maar ik mis het enorm!

We hebben ook Adriaan en zijn vrouw mogen ontmoeten, hij heeft ons heel fijn en goed geholpen o.a. met het regelen van pesos. Wat onze reis een stuk betaalbaarder maakte.
Adriaan nogmaals bedankt voor je hulp en voor jullie warmte en gastvrijheid en de hele leuke avond die we hadden. Op een prachtige plek :slight_smile:

1 like

Ook wij deden beroep op Catamaran. Een goede wisselkoers, een warme ontvangst en een leuke tour doorheen BA. Een dikke dank je wel aan Adriaan & Lou. Dankzij hen is onze reis goed van start gegaan. We zitten nu in Mendoza en het is heerlijk!

1 like

Ja super fijn hè!

1 like

Voor een hartelijke ontvangst in BA moet je bij Adriaan (catamaran) en Lou zijn. Voor we hier heen gingen heb ik een aantal keren gemaild met Adriaan. Wij zijn gisteren aangekomen en zij hebben ons perfect op weg geholpen. Sommige dingen gaan hier totaal anders dan in Europa, Adriaan heeft goede tips, hulp en adviezen. Gracias Adriaan y Lou!

Graag gedaan…:dag:

Mijn vriend en ik zijn drie dagen geleden ('s avonds laat) aangekomen in Buenos Aires en warm onthaald door Adriaan en Lou. Ze zorgden ervoor dat we voor de deur van het door ons geboekte hotel werden afgezet en dat we niet met lege handen kwamen te staan, hij had alvast pesos voor ons gehaald die we met hem wisselden. Vanmiddag hebben we ze in hun mooie appartement opgezocht en daarna door de wijk gewandeld en koffie gedronken. We vonden het erg gezellig en vinden het superfijn om een aanspreekpunt te hebben voor alle vragen die we geheid nog gaan hebben op onze reis de komende maanden. Adriaan en Lou, muchas gracias y hasta luego!

Dan hopen wij jullie weer in BA te zien en sluiten dan af met een glas wijn,

Saludos, Lou y Adriaan

en dat glas wijn was net zo goed als jou fantastische hulp