Letland, Estland, Litouwen

Ik zou graag van de zomer naar een van de Baltitische staten (of meerdere) op vakantie willen. Nu vraag ik mij af of je in deze landen een kampeervakantie kan htouden. Wie heeft daar ervaring mee?

Groetjes,
:stuck_out_tongue:

Ik heb overeenkomstige plannen en ook dezelfde vraag…
Wat ik in elk geval wel weet is dat wildkamperen in de Baltische Staten op het platteland is toegestaan (m.u.v. in nationale parken). Bron: http://www.tweevoeter.nl/campings.php#wildkamperen

Ik ben alleen in Estland geweest en dat is goed te doen. Een beetje een Scandinavische uitstraling. Ik heb er niet gecampeerd maar in een hotel gezeten. Van vrienden die er waren heb ik gehoord dat er ook blokhutjes op de campings zijn.

Mijn familie woont in Estland en ik wil je wel waarschuwen. Wildkamperen is heel leuk maar in Estland zijn gigantisch veel bossen en weinig weilanden. Het kan redelijk gevaarlijk zijn. Zorg dat je OF met een grote groep bent OF op een beveiligde plaats staat (camping?). Huisjes huren kost daar ook niet veel.

Success en vooral veel plezier!

Ik ben een paar jaar geleden door de Baltische Staten gereden. Je komt daar niet veel campings tegen. Maar gelukkig zijn b&b’s en hotels ook goed te betalen.

Ik ben benieuwd of jullie inmiddels ervaringen hebben opgedaan.
Wij willen in juni die kant op!
:wereld:

Hoi,

Alle landen bezocht en heel goed te bereizen, maar veel campings heb ik niet gezien.
Wel goedkope hostels en hotels.
Mocht je geen camping vinden dan is er altijd wel een goedkope overnachtingsmogelijkheid in de vorm van een hostel.

Groet,

Ton