Lekker weg week na de kerst (45. 60 jaar)

OUD EN NIEUW AAN DE NORMANDISCHE KUST Voor degenen die de Oud & Nieuw-hype in eigen land willen ontvluchten, hierbij een mogelijk aantrekkelijk alternatief. We zijn nu nog met 3 dames (49 – 60 jaar), maar we zouden het leuker vinden met een gemengde groep op stap te gaan. Dat geeft weer andere gespreksstof en dito sfeer. Daarom zijn we op zoek naar 3 sportief-Bourgondisch ingestelde mannen die bij voorkeur ook zelf van koken houden. We hebben een optie op een ruim huis (1100.- pw) met een sfeervolle huiskamer met open haard, 6 slaapkamers en 2 badkamers met de kust op loopafstand. Overdag uitwaaien, wandelen uiteraard, bezoek aan stadjes en markten in de buurt of lekker in een boek duiken. Activiteiten die je alleen of met de groep kan invullen. Rond borreltijd treffen we elkaar rond de haard. Later met een paar mensen lekker koken voor de rest. Als dit idee je aanspreekt hoor ik graag van je om te kijken of we een gezellige groep bij elkaar kunnen krijgen voor de week van 27 december tot 3 januari.

I.v.m onder meer ook mijn oproep zou ik graag willen weten of jullie ook het komende Oude Jaar eventueel mij erbij willen hebben…

Hoi. We hebben net een reunie gehad. Weekje was zeer goed bevallen. Ik weet nog niet wat ik einde van het jaar ga doen. Plaats tegen die tijd zelf een oproep zou ik zeggen. Het is een hele leuke formule, maar vooraf wel enigzins selectie d.m.v kennismaking en wensen bespreken. Groetjes!